اخبار داغ

دولتی ها درباره اشتغال آمارسازی می کنند

ساری – رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به آمار ۴۳ هزار شغل ایجاد شده در حوزه صنعت استان گفت: متاسفانه در حال آمارسازی هستیم در حالیکه باید واقعیت ها را عنوان کرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر: عبداله مهاجر عصر چهارشنبه در مراسم روز صنعت در ساری با اظهار اینکه […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
43 بازدید
کد مطلب : 13289

ساری – رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به آمار ۴۳ هزار شغل ایجاد شده در حوزه صنعت استان گفت: متاسفانه در حال آمارسازی هستیم در حالیکه باید واقعیت ها را عنوان کرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر: عبداله مهاجر عصر چهارشنبه در مراسم روز صنعت در ساری با اظهار اینکه حقوق گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان کاهش یافته است، ادامه داد: بالارفتن هزینه‌های تولید و قیمت اولیه از مهمترین مشکلات فراروی تولیدکنندگان به شمار می‌رود.

وی افزود: به عنوان نمونه میله گرد از کیلویی سه هزار تومان به ۱۴ هزار تومان رسیده و این سبب می‌شود تا سود کسب شده توسط تولیدکنندگان کاهش یابد.

وی عنوان کرد: در حاضر تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه با نقدینگی و سرمایه درگردش مواجه هستند و باید بررسی شود که آیا واقعاً ۴۳ هزار شغل در استان ایجاد شده و اکنون درحال آمارسازی هستیم.

مهاجر با تاکید براینکه باید واقعیت‌ها را مطرح کرد، گفت: تصمیم گیری های مسئولان باید برمبنای واقعیت‌ها باشد و اتاق بازرگانی در کنار بخش دولتی اماده خدمت به مردم است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *