اخبار داغ

ارتقای کیفیت تولیدات داخل در دستور کار است

رشت- رئیس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین سازی و تجهیزات با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت تولیدات داخل در دستور کار است، گفت: باید از فناوری های روز استفاده کنیم. به گزارش تجهیز نیوز سید محمد هادوی پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه صنعت و معدن استان گیلان با گرامیداشت روز صنعت و معدن و تسلیت […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
93 بازدید
کد مطلب : 13296

رشت- رئیس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین سازی و تجهیزات با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت تولیدات داخل در دستور کار است، گفت: باید از فناوری های روز استفاده کنیم.

به گزارش تجهیز نیوز سید محمد هادوی پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه صنعت و معدن استان گیلان با گرامیداشت روز صنعت و معدن و تسلیت ایام محرم، گفت: جهش تولید، مدیریت و کنترل واردات، تنظیم بازار و توسعه صادرات چهار محور اصلی هستند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم تولید و ساخت رو در داخل کشور انجام دهیم، افزود: در این زمینه مهم‌ترین رویکرد ما ارتقای کیفیت تولیدات داخل است اقدامات در این زمینه انجام شده اما همچنان در برخی از بخش‌ها نیازمند واردات هستیم.

رئیس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین سازی و تجهیزات در ادامه با اشاره به برخی عوامل برای افزایش کیفیت محصولات، گفت: استفاده از فناوری‌های روز، ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت از این عوامل هستند.

وی با بیان اینکه در موضوع آموزش مهارت‌های نیز باید جدی تر وارد شویم، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از تولید کنندگان از مسیر اصلی منحرف می‌شوند ما به عنوان متولیان نیز برای جلوگیری از این انحراف مجبور به اجرای برخی دستور العمل ها هستیم.

هادوی با اشاره به راه اندازی سامانه توان ایران برای معرفی توانمندی‌ها و اعلام نیازها کشور، اظهار کرد: سامانه توانیران پل ارتباطی بین بنگاه‌های اقتصادی کشور اعم از واحدهای تولیدی، پیمانکاری، ارائه دهندگان خدمات و … با سایر بخش‌ها به‌ویژه سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و واحدهای دولتی و غیردولتی که نیازمند دریافت کالا و خدمات هستند.

وی با بیان اینکه حداکثر نظارت‌های انجام می‌شود، گفت: در صورتی که حقی از هر کسی ضایع شده در سامانه اطلاع رسانی کرده تا ما پیگیری کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *