اخبار داغ

ورود سپاه خوزستان برای تخلیه آب از شهر بندر امام خمینی

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به حضور سپاه در کنار مردمی که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده است، گفت: علاوه بر توزیع غذای گرم از سوی گروه‌های جهادی، در حال نصب پمپ تخلیه آب ۸۰ اینچی هستیم. ‌ سردار حسن شاهوارپوردر بندرامام خمینی(ره) اظهار داشت: آبگرفتگی شهر بندرامام خمینی(ره) وضعیت غیر معمول و اضطراری است، و […]

اشتراک گذاری
12 آذر 1399
53 بازدید
کد مطلب : 12401

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به حضور سپاه در کنار مردمی که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده است، گفت: علاوه بر توزیع غذای گرم از سوی گروه‌های جهادی، در حال نصب پمپ تخلیه آب ۸۰ اینچی هستیم. ‌

سردار حسن شاهوارپوردر بندرامام خمینی(ره) اظهار داشت: آبگرفتگی شهر بندرامام خمینی(ره) وضعیت غیر معمول و اضطراری است، و آبگرفتگی به گونه‌ای بوده که خانه های مردم را آب گرفته است.

وی افزود: سپاه و گروه های جهادی بسیج در ساعات اولیه وارد منطقه شدند و یک بخشی از کار، امدادرسانی به مردمی بود که خانه‌هایشان آبگرفته بود، بعضی از خانه ها تخلیه شده و به مناطق امن منتقل شدند. 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)خوزستان بیان کرد: کار دیگری در واقع گروه‌های جهادی و بسیج انجام دادند تهیه و پخش غذای گرم بین مردم و نیازهای اولیه آنانی که منازل را تخلیه نکرده بودند.

سردار شاهوارپور اظهار کرد: اقدام مهمی که سپاه استان خوزستان انجام داده است نصب تعداد زیادی پمپ‌های تخلیه آب در نقاط مختلف شهر بوده که بخشی از این پمپ ها توسط پتروشیمی‌ها و آب فاضلاب استان خوزستان تامین شده بود. 

شاهوارپور تصریح کرد: هم اکنون در حال تخلیه آب شهر بندر امام خمینی هستیم، بخشی از آب شهر تخلیه شده است. 

وی افزود: در حال نصب پمپ ۸۰ اینچی هستیم و انتظار می‌رود تا ۲۴ساعت آینده بخش عمده آب منازل و معابر بندرامام خمینی تخلیه می‌شود و باید به سمت نظافت معابر و منازل مردم توسط گروه های جهادی خواهیم رفت. با راه‌اندازی این دو دستگاه پمپ آب و هدایت آب با شکاف زمین در قسمت جنوب شهر سبب منازل تخلیه خواهد شد و آب معابر توسط تانکرها از سطح شهر جمع می‌شود. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان افزود: سپاه در بندر امام خمینی تا رفع کامل مشکلات آبگرفتگی منازل و معابر مستقر است و هواشناسی بارندگی با سطح پایین برای روزهای آتی پیش‌بینی کرده است و اگر مواردی سپاه با تجهیزات در منطقه حضور فعال دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *