اخبار داغ

فولاد خوزستان به دنبال سه امتیاز خانگی و یورش به صدر جدول

ابراهیم متین‌سیرت دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک،‌ در حالی تا ساعتی دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند که فولاد خوزستان در صورت کسب هر سه امتیاز، و توقف گل‌گهر سیرجان موقتا به صدر جدول تکیه می‌زند. تیم فوتبال فولاد خوزستان از سه بازی قبلی که دو دیدارش را میهمان بود، توانست ۵ امتیاز […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1399
72 بازدید
کد مطلب : 11908

ابراهیم متین‌سیرت

دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک،‌ در حالی تا ساعتی دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند که فولاد خوزستان در صورت کسب هر سه امتیاز، و توقف گل‌گهر سیرجان موقتا به صدر جدول تکیه می‌زند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان از سه بازی قبلی که دو دیدارش را میهمان بود، توانست ۵ امتیاز کسب کند.
البته اگر این تیم کمی خوش‌شانس بود و مهاجمانش کمی دقت به خرج می‌دانند، از هر سه دیدار امتیاز کامل بدست می‌آورد.

تیم تازه لیگ برتری آلومینیوم اراک با رسول خطیبی مربی خوش‌آتیه خود، دست و پا بسته نیست.این تیم از سه دیدار قبل، تنها یک‌امتیار را از آن خود کرده است. این تیم برای فرار از رده‌ی ۱۵ و ارائه فوتبالی تماشاگر پسند، از همان ابتدا هجومی ظاهر می‌شود. پس فولادخوزستان نباید سه امتیاز را واریز شده بدانند.

اما این روزها از تیم جواد نکونام به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر یاد می‌شود. تیمی که در هیچ دیداری، تدافعی حاضر نمی‌شود. بازیکنان این تیم که بیشترشان از فصل گذشته با فوتبال یکدیگر آشنا هستند،‌به راحتی همدیگر را در میدان پیدا می‌کنند. امید که فولاد خوزستان بتواند در این دیدار سه امتیاز شیرین را بدست آورد و از همین ابتدای فصل در رده‌های بالا باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *