اخبار داغ

هفته دفاع مقدس گرامی باد

مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفت. سید فخرالدین طاهرزاده موسویان با صدور پیامی فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
64 بازدید
کد مطلب : 5641

مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفت.

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان با صدور پیامی فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز استان خوزستان که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند، تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

بی تردید زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه ی عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

حماسه دفاع مقدس، با سختی ها و نثار خون های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد، از مهم ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی نوپا که به یکبار ره صد ساله پیمود و با ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند، شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن، افزود.

ایران اسلامی، هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز استان خوزستان که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند  گرامی داشته  و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری “مدظله العالی” از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *