اخبار داغ

ثبت شرکت در اهواز

ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند. به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد. ۵۱% نفت مناطق نفت خیز جنوب […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1399
133 بازدید
کد مطلب : 5474

ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند. به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد.

۵۱% نفت مناطق نفت خیز جنوب کشور در اهواز تولید می شود و برخی از بزرگترین کارخانه های مادر کشور در این شهر جای دارند. وجود کارخانجات بزرگ صنعتی، تاسیسات اداری و صنعتی شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران،اهواز را به یکی از مهمترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده و همین امر سبب شده که مهاجران بسیاری روی به اهواز کنند

شرکت تجهیز صنعت با داشتن سالها تجربه در زمینه تاسیس شرکتها و انجام تغییرات اساسنامه آمادگی خود را جهت همکاری با صاحبان ایده و کسب و کار اعلام می دارد. مجموعه حقوقی این شرکت  با استفاده از کارشناسان حقوقی مجرب امکان ثبت انواع شرکتهای سهامی خاص ، مسئولیت محدود ، دانش بنیان  و انجام تمامی تغییرات اساسنامه را به متقاضیان گرامی اعلام می دارد .

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر از نحوه انجام کار به آدرس وب سایت ما به نشانی www.tsnp.co.ir مراجعه فرمایید. همچنین برای تماس با کارشناسان ما از طریق ارسال ایمیل به آدرس taherzadeh.res@gmail.com  اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *