اخبار داغ

مشاوره کسب و کار در اهواز

مرکزپژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد از کلیه علاقمندان و افراد جویای کار در اهواز دعوت به مشاوره رایگان کسب و کار کرد . مشاوره رایگان کسب و کار در جلسه اول، بدلیل اطمینانمان از کیفیت کارمان است، در ضمن همانطور که می‌دانیم، برای یک مشاوره شغلی و مشاوره کاری موثر و کارآمد لازم است که «مشاور» و […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1399
138 بازدید
کد مطلب : 5493

مرکزپژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد از کلیه علاقمندان و افراد جویای کار در اهواز دعوت به مشاوره رایگان کسب و کار کرد .

مشاوره رایگان کسب و کار در جلسه اول، بدلیل اطمینانمان از کیفیت کارمان است، در ضمن همانطور که می‌دانیم، برای یک مشاوره شغلی و مشاوره کاری موثر و کارآمد لازم است که «مشاور» و «مشاوره گیرنده» به هم اعتماد لازم را داشته باشند. به همین دلیل، ما جلسه اول را کاملا رایگان گذاشته‌ایم که این تعامل بین شما و ما ایجاد گردد.

همچنین، طی تجربه این سالیان دیده‌ایم که اکثر شما دوستان، پس از پایان جلسه اولِ مشاوره کسب و کار، به دلیل کاربردی و حرفه‌ای بودن این جلسات، تمایل به ادامه فرآیند، را خواهید داشت. به همین دلیل، این فرصت استثنایی را گذاشته‌ایم که بتوانیم با در کنار هم بودن، زمینه موفقیت شغلی و کاریتان را به تحقق برسانیم.

این مشاوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها، کارآفرینان و دانشجویان و کسانی است که در پی افزایش درآمد و دانش خود در حوزه آنلاین یا در حوزه آفلاین هستند.

در پایان این جلسات می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین، شغل خود را ایجاد و یا گسترش دهید، مشتریان و مخاطبان خود را شناسایی کنید و محصول خود را بهتر و بیشتر به آن‌ها بفروشید.

این مرکز که از بزرگترین مراکز کارآفرینی در استان خوزستان می باشد از همه افراد جویای کار دعوت به همکاری خصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی دعوت به همکاری می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.tsnp.co.ir مراجعه و یا به ایمیل taherzadeh.res@gmail.com مکاتبه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *