اخبار داغ

رئیس انجمن تنیس روی میزکارگری استان خوزستان ؛پرداخت پاداش مدال آوران کارگری باعث ایجاد انگیزه مضاعف شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛جمال فتاحی گفت پرداخت پاداش مدال آوران مسابقات کارگران جهان در کشور اسپانیا در این اوضاع بد اقتصادی باعث افزایش انگیزه در بین ورزشکاران کارگری شد. رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران استان خوزستان گفت با توجه به حضور دوساله بنده در مسابقات کمپانی های جهان در فرانسه و […]

اشتراک گذاری
17 شهریور 1399
69 بازدید
کد مطلب : 4557

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛جمال فتاحی گفت پرداخت پاداش مدال آوران مسابقات کارگران جهان در کشور اسپانیا در این اوضاع بد اقتصادی باعث افزایش انگیزه در بین ورزشکاران کارگری شد. رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران استان خوزستان گفت با توجه به حضور دوساله بنده در مسابقات کمپانی های جهان در فرانسه و کارگران جهان و مسابقات کارگری اسپانیا که با موفقیت و کسب دو مدال طلای تیمی همراه بوده است، پرداخت چنین پاداشی از طرف آقای دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین آقای دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری باعث ایجاد انگیزه چندین برابر در جهت ادامه ورزش تنیس روی میز شده است.


وی در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل فدراسیون ورزش کارگری که در طی این چندسال باعث رشد و شکوفایی محسوسی در برگزاری مسابقات کشوری و کسب نتایج درخشان در مسابقات جهانی شده است، آرزوی استمرار این موفقیتها و حمایت‌ها را از قشر کارگری در سال‌های پیش‌رو دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *