اخبار داغ

عبداله ایزد پناه :نماینده ایذه و باغملک برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود/ فساد به مناطق کوچک هم کشیده شده است

ایزدپناه در نطق میان دستور مجلس عنوان کرد: برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود/ فساد به مناطق کوچک هم کشیده شده است به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز: عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: وی […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1399
168 بازدید
کد مطلب : 3319

ایزدپناه در نطق میان دستور مجلس عنوان کرد: برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود/ فساد به مناطق کوچک هم کشیده شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز: عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت:

وی ادامه داد: هر نوع کم کاری از سوی ما و مسئولین صدمات جبران ناپذیری را به نظام و اعتماد عمومی وارد می کند.

ایزدپناه اظهار داشت: از ضروریات امروز کشور برخورد جدی با فساد از جمله فساد مالی است.فساد فقط در کلانشهر ها به چشم نمی خورد بلکه به مناطق کوچک نیز کشیده شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال جهش تولید می طلبد همه ارکان نظام پای کار بیایند و با حذف موانع تولید زمینه را برای رشد تولید و اشتغال فراهم کنند؛ چرا که تاکید رهبر معظم انقلاب بر رفع موانع تولید باید مورد توجه جدی ما باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم در هر کجا که بخش خصوصی و یا سرمایه گذاری قصد ایجاد اشتغال و تولید را دارد با موانع همچون استعلام های چندگانه روبرو شده و در روند بروکراسی اداری بی انگیزه می شود. لازم است مسئولین به این مهم رسیدگی کنند.

ایزدپناه بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان از مشکل کمبود نیروی انسانی، کمبود امکانات آموزشی و نبود فضای آموزشی مناسب رنج می برند و به دلیل نامناسب بودن آب و هوا و نبود امکانات هر ساله شمار بسیاری از فرهنگیان متقاضی خروج از خوزستان هستند.

ایزدپناه عنوان کرد: با توجه به این شرایط لازم است مشوق های مالی و رفاهی برای فرهنگیان خوزستان در نظر گرفته شود.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت دانشگاه فرهنگیان، همسان سازی حقوق ها، اجرای رتبه بندی، تعیین تکلیف حق التدریسی ها، شرکتی ها، پیش دبستانی ها، سرباز معلم ها و آموزش یاران نهضت سوادآموزی و رفع مشکلات مالی بازنشستگان از جمله مطالبه اینجانب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *