اخبار داغ

افشای راز‌های بدن مایکل جکسون

از تغییرات پوستی تا بیماری و خالکوبی‌های روی بدن و آن چه در معده “مایکل جکسون” وجود داشته‌اند؛ نتایج کالبدشکافی بدن او و مشاهدات پزشکان نکات جالبی را در مورد اسطوره موسیقی پاپ فاش ساخته‌اند. روزنامه “میرر” در گزارشی درباره راز‌های بدن “مایکل جکسون” که پس از مرگ او و کالبدشکافی پزشکان آشکار شده‌اند، می‌نویسد: […]

اشتراک گذاری
13 مرداد 1399
86 بازدید
کد مطلب : 2904

از تغییرات پوستی تا بیماری و خالکوبی‌های روی بدن و آن چه در معده “مایکل جکسون” وجود داشته‌اند؛ نتایج کالبدشکافی بدن او و مشاهدات پزشکان نکات جالبی را در مورد اسطوره موسیقی پاپ فاش ساخته‌اند.

روزنامه “میرر” در گزارشی درباره راز‌های بدن “مایکل جکسون” که پس از مرگ او و کالبدشکافی پزشکان آشکار شده‌اند، می‌نویسد: “آثار جراحی پلاستیک بر روی بدن او و مشکلاتی که در زمینه سلامتی داشت پس از مرگ‌اش در ژوئن ۲۰۰۹ میلادی آشکار شدند.

افشای راز‌های بدن مایکل جکسون پس از کالبدشکافی

ستاره موسیقی پاپ که در سن ۵۰ سالگی به دلیل سوء‌مصرف پروپوفول -دارویی مورد استفاده در بیهوشی و عمل‌های جراحی از جمله جراحی پلاستیک- در عمارت شخصی‌اش در لس‌آنجلس فوت کرد، سال‌ها با پیامد‌های منفی عمل‌های جراحی متعدد پلاستیک بر روی پوست و بدن‌اش دست و پنجه نرم می‌کرد.

پزشکان می‌گویند او دارو‌های بدون نسخه مصرف می‌کرد و به بی‌اشتهایی دچار بود و سال‌ها جراحی مداوم پوست و زیبایی باعث افت بدن او شده بود.

گزارش کالبدشکافی نشان می‌دهد پس از مرگ در معده او تنها آثار مصرف قرص مشاهده شده بود و وعده‌های غذایی مایکل جکسون بسیار کوچک بوده‌اند. زخم‌هایی بر روی بازوی او به دلیل تزریق دارو برای غلبه بی‌خوابی وجود داشته‌اند. همچنین، جای زخم و سوراخ‌های تزریق مسکن در باسن ران و شانه او مشاهده شده‌اند.

علاوه بر آن، نتایج کالبدشکافی نشان داد که او طاس بوده و از گلاه گیس استفاده می‌کرد. به نظر می‌رسد مو‌های او در جریان بازی‌اش در تبلیغ برند پپسی در سال ۱۹۸۹ میلادی در جریان آتش‌سوزی سوخته بودند و در آن زمان دچار سوختگی درجه دو و سه شد و در سال‌های بعد برای مقابله با درد ناشی از آن به دارو‌های مسکن اعتیاد پیدا کرده بود.

همچنین، کالبدشکافی وجود آثاری از زخم در پشت گوش او را تایید کرده است که به دلیل جراحی‌های متعدد او بوده است. همچنین، علاوه بر ابرو، جلوی سر او نیز خالکوبی شده بود تا با رنگ سیاه مو‌ها هماهنگ شود. علاوه بر آن، جای بریدگی و زخم و کبودشدگی روی زانو و شانه‌های او دیده شده‌اند که ناشی از زمین افتادن او بودند.

کالبدشکافی نشان داد که مایکل جکسون به بیماری ویتیلیگو یا پیسی نیز مبتلا بوده که مرتبط با رنگدانه‌های پوست است و به همین خاطر بخش‌هایی از پوست او روشن‌تر و بخش‌هایی تیره‌تر بوده‌اند.

یک پاسخ به “افشای راز‌های بدن مایکل جکسون”

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشیدا شما به یک روزنامه اعتماد کردید؟؟ این ها همان ها هستند که مایکل را به هزار چیز متهم کردند . اولا که تو گزارش کالبد شکافی هم ذکر شده که او تاس نبود ، و فقط بخشی از مویش کم پشت بود. دوماً مایکل جکسون در عمرش دو عمل جراحی بینی انجام داد که هر دو اجباری بود اولی برای شکستن بینی ، و دومی از بد عمل کردن عمل قبلی بود که حرفه اش به خطر می انداخت. و بقیه ی تغییر ها بخاطر رقص و گیاه خوری او بود . و فشار های که روی او آمده بود. ضمنا او دارو های بی نسخه استفاده نمی کرد . ضمنا این چیز خاصی که گفتین اصلا تو کالبد شکافی نیومده ، هر چی که روزنامه ها بگویند وحی منزل نیست. مگه اینکه آنها همچین بگی نگی خدان همان طور که پنجااه سسسسال به او تهمت های مختلف زدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *