اخبار داغ

جمال فتاحی :اگر کرونا اجازه دهد اردو تیم ملی پیو.ند اعضا را برگزار می کنیم

جمال فتاحی دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان در گفت و گو با تجهیز نیوز ، گفت: این هیئت شامل ۶ گروه بیماری، دیابت، دیالیز، ام اس، تالاسمی، هموفیلی و پیوند اعضا می‌باشد و اگربحث کرونا اجازه دهد میزبانی اردوی تیم ملی را خواهیم داشت. فتاحی بیان کرد:شرایط فعلی ما خیلی […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1399
188 بازدید
کد مطلب : 2130

جمال فتاحی دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان در گفت و گو با تجهیز نیوز ، گفت: این هیئت شامل ۶ گروه بیماری، دیابت، دیالیز، ام اس، تالاسمی، هموفیلی و پیوند اعضا می‌باشد و اگربحث کرونا اجازه دهد میزبانی اردوی تیم ملی را خواهیم داشت.

فتاحی بیان کرد:شرایط فعلی ما خیلی خوب است از تلاش های دکتر حاجی زاده ریئس این هیئت تشکرمی کنم. ما از ایشان خواهش کردیم که در کنار ما باشند و در واقع با همکاری هم در این هیئت انقلاب بزرگی ایجاد شده است در حال حاضر ۴ ساله متوالی هیئت برتر کشور شدیم .

وی درادامه افزود:مرداد ماه سال گذشته فدراسیون از عملکرد استان ها جلسه داشتند و هنوزنتیجه را اعلام نکردم شرایط خیلی خوبی در سال ۹۸ داشتیم. سالی بود که برای اولین بار تمام گروه های بیماران را به مسابقات کشوری اعزام کردیم و برای اولین بار در تمام گروههای بیماری مدال داشتیم .

وی افزود:اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان اعزام یک ورزشکار به مسابقات جهانی پیوند اعضا که درکشور انگلستان برگزارشد را داشتیم که آقای سید علی موسوی توانست مدال نقره و ۲ برنز را به دست بیاورد برگزاری مجمع انتخاب هیئت رئیسه در خردادماه را داشتیم ما تنها هیئتی هستیم که هر سال مجمع عمومی برگزار میکنیم.

جمال فتاحی ادامه داد: همچنین مراسم تقدیر از ورزشکاران را همانند هر سال برگزار کردیم که امسال به صورت مجازی برگزار کردیم.

مادربحث کرونامعدود هیئت هایی بودیم که ۶۰۰ ماسک برای ورزشکاران فعال تهیه کردیم .۱۲۰ نفر از ورزشکاران فعال شهرستان‌ها را شناسایی کردیم و هدیه را شب عید به آنها اهدا کردیم.

دبیرهیئت ورزش بیماران خاص درباره مشکلات موجود در این هیئت گفت: مشکل عمده ما نبود سالن است ما می بایستی سالنی داشته باشیم تا بتوانیم به صورت متمرکزو مجزادرتمام رشته ها فعالیت داشته باشیم مجتمع من جا دارد از آقای خطیب زاده رئیس هیئت شطرنج تشکر کنم که همکاری خوبی با ما داشته‌اند اما تنها مشکل اساسی ما نداشتن سالن است. البته مشکل مالی هم داریم چراکه ما تنها هیئتی هستیم که شش نوع بیماری را باید اداره کنیم که در دو بخش آقا و خانم هستیم و هر کدام از این گروه ها در چهار رده سنی فعالیت می‌کنند که اگر تعداد انان رامحاسبه کنیم به عددبزرگی خواهیم رسید وکه واقعاً هزینه‌های بسیار سنگینی باید صرف شود.

فتاحی درپایان خاطرنشان کرد: اگر بحث کرونا کمتر شود قصد داریم اردوی تیم ملی پیوند اعضادراهواز برگزار کنیم و میزبانی مسابقات دیابت داشته باشیم همچنین ۳ المپیاد مد نظر ما هست که اگر بتوانیم برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *