اخبار داغ

تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد مقابله با کرونا

در روند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس بیماری کووید -۱۹ برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران ، در جلسه‌ای با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1399
85 بازدید
کد مطلب : 1146

تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد مقابله با کرونا

در روند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس بیماری کووید -۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران ، در جلسه‌ای با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: «دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت‌های بسیاری برای انجام تحقیقات مرتبط با بیماری کووید -۱۹ دارند. بنابراین لازم است، همکاری بین دانشگاه‌های مذکور و دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهت هم‌افزایی برای مقابله با این بیماری گسترده‌تر شود».

دکتر علی‌رضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا، نیز ضمن قدردانی از ایجاد سامانه استفاده از داده‌های شبکه‌های اجتماعی برای تحلیل ذهنیت و گفتمان جامعه ایرانی در دانشگاه تهران، بر نقش مؤثر سامانه مذکور جهت سیاست‌گذاری ستاد تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در ادامه جلسه، به‌منظور ایجاد شبکه تحقیقاتی بین محققان و امکان تبادل‌نظر در موضوعات مرتبط با کرونا مقرر شد، دانشگاه‌های تهران، علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری ستاد مقابله با کرونا دو رویداد شامل نمایشگاه مجازی در خرداد ۱۳۹۹ و کنفرانس روز کووید ۱۹ را در تیر ۱۳۹۹ برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *