اخبار داغ

بازی های فولاد در شهر های دیگر اجحاف در حق تیم های استان خوزستان است

?بازی در شهر دیگر اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است ?آذری: مطمئنم در خانه از حریفان میزبانی می‌کنیم ?مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت استان خوزستان و میزبانی تیم‌های خوزستانی صحبت‌هایی کرد که در زیر مرور می‌کنیم: ?شرایط فعلی خوزستان برای الان است نه یک ماه دیگر نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را مطرح می‌کنند. من […]

اشتراک گذاری
28 اردیبهشت 1399
113 بازدید
کد مطلب : 586

?بازی در شهر دیگر اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است
?آذری: مطمئنم در خانه از حریفان میزبانی می‌کنیم
?مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت استان خوزستان و میزبانی تیم‌های خوزستانی صحبت‌هایی کرد که در زیر مرور می‌کنیم:
?شرایط فعلی خوزستان برای الان است نه یک ماه دیگر
نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را مطرح می‌کنند. من ابتدا باید از تلاش‌های استاندار خوزستان، ستاد مبارزه با کرونا و بعد مجموعه فولاد خوزستان تشکر کنم که کمک زیادی به ما می‌کنند. مجموعه فولاد خوزستان با کمک همکاران و پزشکان یک کمیته‌ای برای مبارزه با کرونا تشکیل داده است. ریاست این کمیته برعهده محمدی، مدیرعامل مجموعه فولاد است و کارخانه، دستگاه‌ها و مجموعه باشگاهی فولاد خوزستان اعم از ورزشگاه شهدای فولاد و زمین تمرین‌مان مدام ضدعفونی می‌شود. در رابطه با وضعیت این روز‌های خوستان هم، این شرایط برای الان است نه یک یا دو ماه دیگر که قرار است لیگ برگزار شود.
?مطمئنم که در خانه از حریفان‌ میزبانی می‌کنیم
با توجه به تمهیداتی که ستاد مبارزه با کرونا و استانداری خوزستان در نظر گرفته، این شیب ابتلا به کرونا در خوزستان با یاری خدا به زودی کاهش پیدا می‌کند و من مطمئن هستم که ما در خانه از حریفان‌مان میزبانی می‌کنیم. شاید الان وضعیت خوزستان کمی نگران‌کننده باشد، اما به نظرم با کمک مردم به زودی همه چیز درست می‌شود.
?بازی در شهر دیگر، اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است
اگر قرار باشد ما در زمین یا شهر دیگری از حریفان‌مان میزبانی کنیم که این هم اجحاف در حق فولاد است و هم دیگر تیم‌های خوزستانی. ما با همه وجود در خانه خودمان مقابل رقبا قرار می‌گیریم و تفاوتی هم ندارد که تیم حریف چه تیمی است. ما شرافت‌مان را که از سر راه نیاورده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *