اخبار داغ

 حضور گسترده کارکنان شرکت پتروشیمی مارون در محکومیت حملات گسترده رژیم صهیونیستی در بمباران غزه/یکصدا؛ مرگ بر اسرائیل

  کارکنان شرکت پتروشیمی مارون، پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، در نمازخانه شرکت  انزجار خود را از جنایات ضدبشری صهیونیستی اعلام داشتند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مدیران و کارکنان شرکت ضمن حضور در این تجمع ، با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ […]

اشتراک گذاری
29 مهر 1402
279 بازدید
کد مطلب : 157378

 

کارکنان شرکت پتروشیمی مارون، پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، در نمازخانه شرکت  انزجار خود را از جنایات ضدبشری صهیونیستی اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مدیران و کارکنان شرکت ضمن حضور در این تجمع ، با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم وغیره هر گونه جنایت و کودک‌کشی را در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم جعلی و موقت صهیونیستی محکوم کردند.

کارکنان این شرکت ، همچنین ضمن محکوم کردن سکوت سازمان‌های حقوق بشری، خواستار واکنش درست و اقدام عملی سازمان‌های جهانی و بین المللی در مقابل جنایات ضد بشری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی شدند.

کارکنان شرکت پتروشیمی مارون  در این راهپیمایی، با شعارهای خود ضمن محکوم کردن سکوت سردمداران برخی کشورهای عربی و مسلمان، خواستار اقدام فوری و عملی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *