اخبار داغ

بانک ها روند دریافت وام ازدواج را آسان کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، حمید بنی تمیم روز شنبه ۱۱ تیرماه در مراسم آغازین نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش های مختلفی برپا شده، اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند نیازهای جوانان عزیز را در موضوع ازدواج برطرف می کند. وی افزود: یکی از […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1401
78 بازدید
کد مطلب : 147386

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، حمید بنی تمیم روز شنبه ۱۱ تیرماه در مراسم آغازین نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش های مختلفی برپا شده، اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند نیازهای جوانان عزیز را در موضوع ازدواج برطرف می کند.

وی افزود: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه تسهیل ازدواج جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: از بانک ها و مسئولان انتظار داریم دسترسی جوانا به وام ازدواج را آسان کنند.

بنی تمیم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نیز خانواده را با مشکل مواجه کرده است، گفت: اگر مسیر ازدواج جوانان را برطرف نکنیم مشکلات اجتماعی ما بیش از این خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تعداد دریافت کنندگان وام ازدواج در سال گذشته، عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲۲ هزار و ۵۳ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بودند که ۷۰ هزار ۴۴۶ نفر موفق به دریافت وام شدند.

وی تصریح کرد: بر این اساس نیمی از متقاضیان وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ نتوانستند وام بگیرند.

بنی تمیم ادامه داد: همچنین در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۳۳ هزار و ۷۴۱ نفر متقاضی وام از دواج شدند که ۵ هزار و ۳۱۵ نفر آنها توانستند وام بگیرند.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۱۳۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *