اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ارشاد می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قرادادن متن نامه خود خطاب به بازرس کل استان خوزستان در فضای مجازی، هم جواب بازیکنان معترض تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را داد و هم خواستار کمک برای چگونگی پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
105 بازدید
کد مطلب : 137882

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قرادادن متن نامه خود خطاب به بازرس کل استان خوزستان در فضای مجازی، هم جواب بازیکنان معترض تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را داد و هم خواستار کمک برای چگونگی پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه های نفت مسجدسلیمان و آبادان شد.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به عدم واریز پول وزارت نفت به حساب این باشگاه، از اعتصاب مجدد خود خبر دادند؛ آن ها با قراردادن متنی مشترک در وضعیت پیام رسان خود در صفحات شخصی اینستاگرام، مدعی شدند که تا زمان پرداخت و واریز کامل این پول بلوکه شده توسط مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به حساب باشگاه، از امروز شنبه در هیچ یک از تمرینات و مسابقات لیگ شرکت نخواهیم کرد و کلیه تبعات این تصمیم بر عهده مدیرکل تربیت بدنی استان خواهد بود.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز ساعتی بعد از این اتفاق، با انتشار نامه خود خطاب به بازرس کل  خوزستان، خواستار کمک برای چگونگی پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه های نفت مسجدسلیمان و آبادان شد.

در بخشی از متن این نامه نوشته شده است:

“طبق تفاهم نامه فی ما بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به منظور کمک به توسعه ورزش همگانی خوزستان است.

با عنایت به این که در تفاهم نامه مربوطه به صراحت قید شده است، اعتبار مذکور برای توسعه ورزش همگانی می باشد، لیکن مسئولان محترم وزارت نفت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، فرمانداران محترم شهرستان های مسجدسلیمان و آبادان و مسئولان این دو باشگاه اعلام نموده اند که کمک اعطایی فوق جهت پرداخت به این باشگاه ها است و با توجه به مشکلات مالی این باشگاه ها، پیگیری های گسترده ای در خصوص دریافت مبلغ مذکور در اسرع وقت دارند.

با عنایت به موارد فوق خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص امکان چگونگی پرداخت این وجه به باشگاه های نفت مسجدسلیمان و آبادان، این اداره کل را ارشاد کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *