اخبار داغ

تشییع پرشور پیکر گوینده محبوب رادیو مسعود قمر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پیکر مسعود قمر گوینده محبوب رادیو و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم، اقشار مختلف، بزرگان اقوام و مدیران و مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول به خاک سپرده شد. همچنین پیام های تسلیتی از سوی دفتر معاونت ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ، […]

اشتراک گذاری
08 فروردین 1401
97 بازدید
کد مطلب : 143716

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پیکر مسعود قمر گوینده محبوب رادیو و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم، اقشار مختلف، بزرگان اقوام و مدیران و مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول به خاک سپرده شد.

همچنین پیام های تسلیتی از سوی دفتر معاونت ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران استانداری خوزستان، معاون و مدیران وزارت نفت، مدیران و پرسنل سازمان صدا و سیمای کشور و استان، فرماندهان و مدیران نهادها و دستگاه های نظامی و امنیتی، ورزشکاران مدیران عامل باشگاه های ورزشی استان، مدیران و پرسنل پتروشیمی ها و شرکتهای صنعتی، اقتصادی و تجاری استان، سازمان ها و ادارات کل استان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه، بزرگان اقوام بختیاری و عرب و… ارسال گردید.

برگزاری مراسم باشکوه تشییع و ختم مرحوم مسعود قمر حکایت از مردمی بودن و محبوبیت این گوینده خوزستانی در بین اقشار مختلف مردم دارد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۰۸۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *