اخبار داغ

سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» مکتب سبز پاسداری را جهانی کرد

سردار مرادحاجتی: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» مکتب سبز پاسداری را جهانی کرد به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی روز پاسدار که مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، سید و سرور سالار شهیدان و اسوه ایثار است را تبریک گفتند. […]

اشتراک گذاری
16 اسفند 1400
102 بازدید
کد مطلب : 143027

سردار مرادحاجتی: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» مکتب سبز پاسداری را جهانی کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی روز پاسدار که مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، سید و سرور سالار شهیدان و اسوه ایثار است را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

روز پاسدار، یادآور رشادت و ایثارگری های دلاور مردان سبز پوشی است که مکتب امام حسین(ع)، مهربانی پیامبر، شجاعت علی(ع) و ولایت ابدی امام عصر (عج) را زنده نگه داشته و ترویج می دهند.

پاسدار همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی دارد و نمی گذارد که کسی چشم طمع به ملت، سرمایه، ناموس و دیانت این جغرافیای مقدس داشته باشد.

بی شک اقتدار، عزت و درخشیدن نام امروز ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی ناپذیر اسلام در دریا و آسمان و خشکی است و صد البته نباید فراموش کرد که ارتش مقتدرمان در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی هم پاسداران راستین ولایت، نظام، انقلاب و ملت سرافراز ایران در لباسی به رنگ دیگرند.

اینجانب به عنوان خادم مادران شهداو به عنوان سرباز حوزه ارزشی دفاع مقدس در کربلای ایران ضمن گرامیداشت روز پاسدار و یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» سردار رشید اسلام که مکتب سبز پاسداری را جهانی کرد و به محور مقاومت، عزت و صلابت بخشید ضمن ارج نهادن به رشادت و تلاش های ارزنده پاسداران امنیت کشور در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را برای این غیور مردان در سایه عنایت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحق ایشان امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت دارم.

امیدوارم همه ما در هر پست، جایگاه، لباس و موقعیتی که هستیم پاسدار واقعی ارزش ها و سرباز گوش به فرمان ولایت باشیم و نگذاریم که لحظه ای ملت متدین، با اصالت و غیورمان از گزند حوادث و نقشه های شیطانی دشمنان واهمه ای به دل خود راه دهند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۱۶۰۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *