اخبار داغ

ریشه کن کردن درختان سرو و بلوط در منطقه امام زاده عبدالله شهرستان باغملک

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدتی میشود که منطقه امام زاده عبدالله (مُنگار) مورد آماج و حمله تخریب گران محیط زیست قرار گرفته است که چندین درخت سرو و بلوط جهت تهیه زغال و…. ریشه کن شده اند. لذا می طلبد که منابع طبیعی شهرستان تدابیر لازم جهت جلوگیری از قطع درختان بیندیشد و […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1400
72 بازدید
کد مطلب : 145728

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدتی میشود که منطقه امام زاده عبدالله (مُنگار) مورد آماج و حمله تخریب گران محیط زیست قرار گرفته است که چندین درخت سرو و بلوط جهت تهیه زغال و…. ریشه کن شده اند.

لذا می طلبد که منابع طبیعی شهرستان تدابیر لازم جهت جلوگیری از قطع درختان بیندیشد و از این میراث چندین ساله محافظت کند.

دستمزد پایین ،عدم نظارت دقیق ،نبود امکانات موجب شده که جنگل بانان بی انگیزه شوند و متاسفانه نبود نگهبان در این منطقه باعث شده حفاظ های اطراف درختان توسط انسان نماها تخریب شود و اکنون مناطق قرق هیچ گونه محافظی ندارند و در این بین هر شخصی می تواند اقدام به تهیه زغال کند و یا به وسیله خودرو شخصی اقدام به انتقال چوب کند.

سال گذشته در یک اقدام سوری ساختمان منابع طبیعی صیدون افتتاح شد ولی بعداز فعالیت ۲۰ روزه دوباره تعطیل شد.

نماینده مجلس ، فرماندار ، امام جمعه ، دادستان ، منابع طبیعی ، بخشدار و….. شهرستان باغملک و صیدون ، جنگلهای بلوط یک ثروت ملی محسوب می شوند که اگر کمک بیشتری دراین حوزه نکنید دیگر هیچ میراثی برای نسل آینده باقی نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *