اخبار داغ

نشست خبری مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان با اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان در نشست خبری روز شنبه ۲۰ آذرماه، که به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس بانک مهر ایران برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که با تاکید بر الگوهای بانکداری […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1400
162 بازدید
کد مطلب : 139172

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان در نشست خبری روز شنبه ۲۰ آذرماه، که به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس بانک مهر ایران برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که با تاکید بر الگوهای بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف مردم جامعه و همچنین تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.
به گزارش پایگه خبری تجهیز نیوز سیدابراهیم جانانه با اشاره به اینکه سهم خوزستان از واحدهای فعال کشور ۲۷ شعبه است که با وجود این گستردگی سطح دسترسی مردم به شعب تسهیل شده است.
جانانه خاطر نشان کرد: رسالت بانک قرض الحسنه مهر ایران بر پایه سنت زیبای قرض الحسنه است که در دین مبین اسلام از آن به نیکی یاد شده است و ما نیز بر این اساس با نرخ حداکثر ۴ درصد در قالب کارمزد به متقاضیان محترم وام قرض الحسنه می دهیم. تعداد در تسهیلات پرداختی در شبکه باتک قرض الحسنه مهر ایران بیش از ده میلیون و پانصد هزار مورد بوده که در این میان سهم استان خوزستان بالغ بر ۴۲ هزارمیلیارد ریال تسهیلات بوده است.
سید ابراهیم جانانه در نشست خبری امروز در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز در خصوص نقش مسئولیت های اجتماعی بانک بیان داشت: در بخش ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حال حاضر اسامی سرپرستان خانواری که دچار بیماری کرونا ویروس شده اند، در بیمارستان بستری شدند در اختیار شبکه بانک مهر قرار گرفته است.
جانانه افزود: به شعب اعلام شده و از طریق بانک برای آن‌ها پیامک ارسال شده است و می‌توانند از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شوند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان تصریح کرد: باز پرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و شعبه مورد نظر در پیامک به سرپرستان خانوار ارسال می‌شود، تمام مراجعان به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه را دارند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان اظهار داشت: شرایط گوناگونی در سبد کالای بانک وجود دارد، بانک مهر مقدمات دریافت خدمات اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۰۰۱۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *