اخبار داغ

در دولت آینده گروه های جهادی نقش مهمی را ایفاد خواهند کرد

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت استان خوزستان در نشست با کمیته های تخصصی گروه جهادی شهید همت خوزستان، با بیان اینکه در دولت آینده گروه های جهادی نقش مهمی را ایفاد خواهند کرد اظهار کرد:  شاخص مهم دولت آینده عملکرد انقلابی و جهادی آن است و این بدان معناست که باید شب […]

اشتراک گذاری
13 تیر 1400
67 بازدید
کد مطلب : 60079

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت استان خوزستان در نشست با کمیته های تخصصی گروه جهادی شهید همت خوزستان، با بیان اینکه در دولت آینده گروه های جهادی نقش مهمی را ایفاد خواهند کرد اظهار کرد:  
شاخص مهم دولت آینده عملکرد انقلابی و جهادی آن است و این بدان معناست که باید شب و روز در خدمت کشور باشیم و پیوسته در حال حل مشکلات مردم و مشکلات مردم را بدون واسطه دنبال و باکمک دولت جهادی آینده ،آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به شاخصه رئیس جمهور آینده کشور افزود: نگاه ایشان، نگاهی میدانی و جهادی است و به توانمندی‌های داخل کشور اعتقاد دارد.

وی در ادامه بیان داشت:
ما بعنوان سربازان رهبر معظم انقلاب در سنگر جهادی خدمت جناب آقای رئیسی رئیس جمهوری منتخب بیان می داریم در راستای این انتخابات بزرگ به عنوان سرباز پا در رکاب انقلاب اسلامی انتخاب شده اید .
لذا از شما به عنوان نماینده ی این ملت با توجه به تجربه های طولانی خویش در سطوح مختلف مدیریتی به عنوان یک فرد انقلابی انتظار می رود که با توجه به ضعف مدیریتی سال های اخیر، اولویت های جهادی مردم را فراموش نکنید.
حمید رضا اکبری بیان داشت:
گروه جهادی شهید همت خوزستان از شما متوقع است تا با نگاهی دقیق، جامع و مطابق با اهداف گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده در دولت خود توجه ای وافر به گروه های جهادی داشته باشید تا دولتی شکل بگیرد که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر عهده ی جوانان با تفکر جهادی و انقلابی، شجاع، متخصص و مورد اعتماد باشد تا نتیجه ی حاصل از آن سبب رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه شود و اقتدار ملی کشور را بازگرداند.
وی در پایان اظهار داشت:
جهادگران گروه شهید همت خوزستان خواستار است تا فارغ از همه ی جناح بندی ها ؛ عدالت خواهی حقیقی و برخورداری یکسان را با کمک و حضور افراد انقلابی و جهادی در دولت آینده پررنگ ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *