اخبار داغ

افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در گیرودار وعده های ناتمام

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، بیمارستان تامین اجتماعی دزفول علی رغم وعده وعیدهای بسیار و مصاحبه های مکرر نمایندگان دو دوره ی اخیر مجلس و نیز مسئولین استانی مبنی بر افتتاح ‌و شروع به کار آن هنوز عملی نشده و هیچ یک از وعده های […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1400
91 بازدید
کد مطلب : 43566

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، بیمارستان تامین اجتماعی دزفول علی رغم وعده وعیدهای بسیار و مصاحبه های مکرر نمایندگان دو دوره ی اخیر مجلس و نیز مسئولین استانی مبنی بر افتتاح ‌و شروع به کار آن هنوز عملی نشده و هیچ یک از وعده های داده شده را به خود  ندیده است .

چه خبر تکمیل ۹۵درصدی ساخت این بیمارستان  توسط عباس پاپی زاده نماینده سابق و چه خبر پیشرفت ۹۸درصدی  ساخت این بیمارستان به نقل از  سید احمد آوایی نماینده فعلی دزفول هیچکدام به بار ننشت و در حد یک خبر رسانه ای باقی ماند.

از وعده آبان ماه  98 پاپی زاده که در رسانه ها با این تیتر *” بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در آستانه ی بهره برداری “*  خودنمایی کرد  تا خبر وعده افتتاح آن در هفته دولت در تیرماه ۹۹ توسط مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و حتی خبر  جذب ۵۰ پزشک برای این بیمارستان از جانب دکتر صادق جلیلی با تاکید از جانب مسئولین شهری در مرداد ۹۹  و خبر تامین و نصب بخشی از تجهیزات این بیمارستان توسط مسئولین محترم استانی و خبررفع مشکلات برق و فاضلاب و تجهیزات  توسط علیرضا فرهمندپور فرماندار محترم دزفول تا نهایتا قول بهره برداری از آن تا انتهای بهمن ماه سالی که گذشت همه و همه وعده های سر خرمن مسئولین به مردم بود .

حتی ماجرای بحث و اختلاف بر سر اینکه کدام دو نماینده بیشترین زحمت را جهت تامین اعتبار و ساخت و ساز و..آن  کشیده و حالا قرار است این بیمارستان  به نام و با حضور کدام نماینده افتتاح گردد با قول آوایی مبنی بر این که افتتاح پروژه هایی از این دست با حضور دو نماینده ی پیشین و فعلی انجام خواهد گردید ختم بخیر شد. 

اما در این وانفسای وضعیت بغرنج کرونا و وضعیت دردآور مردمی که درگیر این بیماری منحوس شده اند، و وضعیت قرمزی که  بیمارستان بزرگ دزفول ،پزشکان و کادر درمان این بیمارستان را درگیر خود کرده است،  خیری از  ساخت  بیمارستان تامین اجتماعی که الان و بویژه دراین ایام می توانست مرهمی بر درد مردم و گشایشی در درمان آنان بوده  و نیز رفع فشار مضاعفی که بر دوش بیمارستان بزرگ‌و کادر درمان است را در بر داشته باشد، حاصل نیامد.

از وعده ی راه اندازی این بیمارستان تامین اجتماعی  شهرستان دزفول یکسال  گذشت.
و در عرض این مدت  صدها نفر دراثر  کمبود جا ، و کمبود تخت بیمارستان و بستری کردن در راهروها و ماندن به مدت ۲۴ ساعت و حتی بیشتر دربخش آژانس بیمارستان  در انتظار خالی شدن تخت ، دچار شدت درد و رنج و حتی مرگ شده روانه ی خانه ی اخرت شدند. 
 و حتی مواردی از بازگرداندن بیماران با علائم شدید کرونا که نیاز به بستری شدن داشته اند بدلیل کمبود جا و تحهیزات به منازل شان  و مرگی که به ناگاه در منزل بسراغ شان آمده و روایاتی از این دست بین مردم قابل مشاهده است و….

 با همه ی این احوالات  اما این بیمارستان  افتتاح  و یا راه اندازی نشد تا لااقل در ایام  کرونایی  فشار کمتر ی بر دوش مردم و سیستم  بهد اشت ودرمان  منطقه وارد آید.

مردم شریف  دزفول  تا کی باید صبور باشند ؟ وتا کی بر 
  اهمال کاری مسئولین چشم بر بندند و نسبت به  قصور آنان اغماض کنند؟ 

تعجب آور اینکه  چطور از سوی شورای شهر هیچ واکنشی دیده نمی شود و مگر شورای شهر نماینده ی مردم در دقت به حسن اجرای لوایح ، طرح ها و وظایف نیست ؟ و مگر اعضای شورای شهر انتخاب شده اند که بدنبال کسب امتیاز و و دورهمی های شیرین خود به نام جلسات باشند؟  شاید  خدای ناکرده چشم فرو بستن ، چابلوسی و گذشت و دیدی ندیدی را بجای مطالبه گری رویه ی خود می دانند ؟

یعنی از بین همه ی اعضای شورا از رییس تا نائبش تا اعضایش یکی ، فقط یک نماینده نیست که بپرسد تمام وعده ها بکنار ، وعده ی  آغاز بکار بیمارستان تامین اجتماعی  تا انتهای بهمن ۹۹ چه شد ؟
محض اطلاع نزدیک به دو ماه از آخرین وعده هم گذشت ..

  حق داریم متعحب باشیم وقتی که  در خبرها می خوانیم که از سوی روابط عمومی  فرمانداری  شهرستان دزفول  اعلام شده   900 نفر در انتخابات شوراهای شهر شرکت  کرده اند..یعنی اینهمه اشتیاق از سویی اما این همه انفعال از سویی دیگر!!!!؟؟
در ابتدای راه حس وظیفه و در ادامه ی کار اهمال نسبت به وظایف..!!؟؟

 جالبتر از آن شرکت تعدادی از اعضای شورای فعلی و کاندیداشدن مجدد آنان برای حضور در صحنه ی رقابت برای شورای بعدی است …
ماشاا.. به اعتماد بنفس و رضایتمندی از خود و عملکرد خود  که برخی ها دارند… 
به اعضای محترم شورای شهر پیشنهاد می کنم  برای اینکه نقطه ی درخشانی در کارنامه ی خود داشته و بتوانند با ارائه ی آن نظر مساعد مردم را برای دور بعدی جلب کنند لااقل بدنبال سرگذشت غم انگیز افتتاح نهایی و شروع بکار این بیمارستان باشند که بیچاره بعید نیست که  بیمارستان خود بزبان آمده و شکوه و ناله سر دهد .

بدنبال چرایی عدم افتتاح آن ؟؟ 
بدنبال سرگذشت تجهیزات خریداری شده ،؟  بدنبال  چرایی وعده هایی که عملی نشد ؟  بدنبال عوامل و دستهای پنهان احتمالی که  کارشکنی می کنند ؟
فقط یک تلاش  دست جمعی بباید  تا امکانات و منابع  این شهرستان  بدون سیاسی کاری و قومیت  گرایی  در  خدمت مردم  باشد.

تقاضای عاجزانه مردم این است که ای کسانی که دست تان می رسد کاری بکنید و  خواهشا  منیت های  شخصی خود را  کنار بگذارید  تا مردم فهیم و شریفمان  نفس راحتی  بکشند..

برای این نمایندگانی که مجددا قصد شرکت  درکارزار انتخاباتی شورای شهر را داشته و  قصد محک زدن دوباره خود را دارند و بدنبال اهداف متعالی !!و خدمت بمردم هستند ، 
از این جهت که این عزیران شناخته شده هستند و نیازی به معرفی خود ندارند و نیز کاندیداهای دیگر که قصد دارند بمیدان پا بگذارند.

 پیشنهادی دارم:
 هزینه ای را که قصد دارید صرف تبلیغات خود کنید را روی هم بریزید و بدنبال رفع موانع و نیازهای اولیه برای راه اندازی بیمارستان تآمین اجتماعی باشید …
احتمالا هزینه کرد خوب و پرو پیمانی ممکن است در این راه صرف شود ..
خدا را چه دیدید؟ قصدتان هم که خیر است پس خدا برکت می گذارد شاید با تلاش و کوشش دسته جمعی  دوستداران خدمت به مردم و خادمان  شهر یکی از مشکلات اساسی مردم این شهر بوسیله ی شما عزیزان رفع گردد ، و این فداکاری تان در ذهن ها بماند و پای صندوق های رای خود را نشان دهد …

نویسنده: مریم مفتوح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *