اخبار داغ

برگزاری مسابقه عکس «هفته هنر انقلاب اسلامی» در جهرم

به گزارش تجهیزنیوز، نخستین مسابقه عکس به مناسبت نوروز، ماه مبارک رمضان و همچنین هفته هنر انقلاب اسلامی با هدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه در شهرستان جهرم برگزار می شود. این مسابقه به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم با همکاری کانون بسیج هنرمندان، فرمانداری ویژه، اداره ورزش وجوانان شهرستان جهرم به اجرا […]

اشتراک گذاری
11 فروردین 1402
222 بازدید
کد مطلب : 153913

به گزارش تجهیزنیوز، نخستین مسابقه عکس به مناسبت نوروز، ماه مبارک رمضان و همچنین هفته هنر انقلاب اسلامی با هدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه در شهرستان جهرم برگزار می شود.

این مسابقه به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم با همکاری کانون بسیج هنرمندان، فرمانداری ویژه، اداره ورزش وجوانان شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

بوسیدن دست پدر و مادر، ورزش درطبیعت، شهدای ورزشکار، حفاظت از محیط زیست، بازی های گروهی و منش پهلوانی و اخلاق در ورزش از موضوعات مسابقه عکاسی هفته هنر انقلاب اسلامی در جهرم است.

شرکت کنندگان باید آثار خود را تا تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ از طریق پیام رسان های داخلی و واتساپ به شماره ۰۹۳۶۹۳۰۵۶۰۷ ارسال کنند.

آثار پس از انتشار از طریق پیج هیات ورزش‌های همگانی در اینستا و روبیکا به بیشترین لایک و بازدید کننده به سه نفر جوایزی اعطا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *