اخبار داغ

اولین مجوز فعالیت موسسه مطبوعاتی در استان خوزستان صادر شد

اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی استان خوزستان از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.  به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی این استان […]

اشتراک گذاری
07 فروردین 1402
256 بازدید
کد مطلب : 153858

اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی استان خوزستان از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی این استان برای گروه رسانه ای “طلوع روشنگری” در حوزه رسانه ای صادر شد.

خدمات روابط عمومی و اطلاع رسانی و ارایه مشاوره رسانه ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، انتشار رسانه‌ های عمومی، تخصصی، اختصاصی یا نشریات داخلی اعم از مکتوب و الکترونیک (پس از کسب مجوز) از اهداف تاسیس این موسسه مطبوعاتی در استان خوزستان است.

برگزاری دوره های آموزش آزاد کوتاه مدت رسانه ای ، خدمات رسانی به روزنامه نگاران و خبرنگاران داخلی و طراحی و برگزاری نمایشگاه های مطبوعاتی عمومی و تخصصی  از دیگر اهداف تاسیس این موسسه مطبوعاتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *