اخبار داغ

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲

دکتر امین امرایی مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون در پیامی، فرارسیدن سال نو را به همه کارکنان پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون و خانواده‌های آنان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز در پیام دکتر امین امرایی آمده است؛ « یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ […]

اشتراک گذاری
01 فروردین 1402
244 بازدید
کد مطلب : 153804

دکتر امین امرایی مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون در پیامی، فرارسیدن سال نو را به همه کارکنان پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز در پیام دکتر امین امرایی آمده است؛

« یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال »

به نام خداوندی که به نوازش سر انگشتان لطیفش، کوه و دشت و صحرا، سراسر شکوفا می‌گردد و قلب ها و دیده هایمان را به نور امید و سرزندگی می گشاید.

خداوند بزرگی که به تدبیرش شب ها برای تسکین و روزها برای تکاپو، سپری می‌گردد.

ای خدایی که تمام دگرگونی های آفرینش و گردش حال و احوال ما به تدبیر تو می چرخد و می‌گردد، از تو می‌خواهیم در طلیعه ی این سال جدید، دلها و جانهایمان را رو به دروازه های نور و امید بگشایی و آبادی و عاقبت به خیری، پیشگام ایران عزیز اسلامی مان در سال جدید باشد، سرزمین ایرانی که به برکت خون هزاران شهید و رادمردی هزاران جانباز و ایثارگر، سرفرازی و بلند قامتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ودیعه گذاشته است.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی را خدمت همکاران عزیزم و خانواده های محترمشان، تبریک عرض میکنم و بابت خدمات شایسته ی شما عزیزان در سال ۱۴۰۱ که به درایت مقام معظم رهبری، سال [تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین] نامیده شده بود، قدردانی میکنم و امیدواریم که ان شاءالله امسال، به لطف خداوند مهربان و تلاش های غیرتمندانه ی شما همکاران عزیزم با چشمهایی بینا و گوش‌هایی شنوا و دلهایی همگرا و گامهایی استوار، به منویات رهبر معظم انقلاب و راهکارهای گره گشای معظم له در شعار سال جدید جامه عمل بپوشیم، تا سالی سراسر پیشرفت و موفقیت برای پتروشیمی مارون و ایران عزیزمان، رقم بزنیم.

…ان شاءالله..

امین امرایی
مدیرعامل پتروشیمی مارون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *