اخبار داغ

رویکرد لقمه دور سرگرداندن روابط عمومی استانداری یزد

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از بام میبد، علی رغم گفته استاندار یزد مبنی بر اینکه حوزه اطلاع رسانی استان یزد نیازمند تحول و پویایی بیشتر است و هنوز در مورد تبیین دست آوردهای نظام و انقلاب کاستی هایی وجود دارد ، روابط عمومی استانداری یزد رویکرد لقمه دور سرگردان دارد. با توجه […]

اشتراک گذاری
04 بهمن 1401
62 بازدید
کد مطلب : 152324

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از بام میبد، علی رغم گفته استاندار یزد مبنی بر اینکه حوزه اطلاع رسانی استان یزد نیازمند تحول و پویایی بیشتر است و هنوز در مورد تبیین دست آوردهای نظام و انقلاب کاستی هایی وجود دارد ، روابط عمومی استانداری یزد رویکرد لقمه دور سرگردان دارد.

با توجه به عدم اطلاع رسانی شدن شورای های اداری  ، آموزش و پرورش ، اقتصاد مقاومتی  ، جوانان و….از سوی فرمانداری میبد و بی فایده بودن پیگیری های انجام شده حضوری و تلفنی  امروز در خصوص بیان این مشکلات به روابط عمومی استانداری یزد زنگ زدم .

کسی که تلفن را برداشت با شنیدن مشکلاتی که بیان کردم جواب داد با فرماندار صحبت کنید گفتم صحبت کردم فایده ندارد آب در هاون کوبیدن است و متاسفانه شخص شاغل در روابط عمومی استانداری یزد جواب داد احتمالا فعالیت ندارید!!

گفتم شما یک وقت بدهید من با شخص استاندار صحبت کنم و او این بار گفت به شماره تلفن ۳۱۱۱۲۵۳۴ زنگ بزنید ، زنگ زدم کسی که گوشی را برداشت گفت روز یکشنبه بیایید وقت حضوری بگیرید گفتم این چه کاری شد تلفنی پیگیری کنید من هزینه کنم بیایم یزد برای رفع مشکل اطلاع رسانی نشدن برنامه های خبری!!!

گفت شماره ۳۱۱۱۲۵۲۲ زنگ بزنید ، کسی که پشت خط این تلفن هم بود گفت با روابط عمومی صحبت کنید و شماره ۳۱۱۱۲۵۳۳ را داد ، همان شخصی که در ابتدا با او صحبت کرده بودم گوشی برداشت و همان پاسخ اول را داد و در جواب اعتراض من گفت یک  نامه بنویسید به آقای صالحی مدیر کل روابط استانداری یزد!!!!!!

جناب استاندار جهت اطلاع شما که می خواهید دست آوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود ، اخبار و گزارشهای خبری متعددی در این ارتباط  و برای نشان دادن دست‌آوردهای انقلاب ، ظرفیت‌ها و پتانسیلهای شهرستان و  مشکلات شهروندی در پایگاه خبری بام میبد منتشر شده‌است.

خدا می داند برای پوشش خبری هر راهپیمایی در میبد به ویژه راهپیمایی‌های هر ساله ۲۲ بهمن حضور داشتم و برای تهیه خبر و عکس و فیلم نفس زنان مسیر راهپیمایی طی کردم.

آخرش هم کانال‌ها و گروههایی که در فضای مجازی مثل قارچ می‌رویند بدون پراخت هزینه کانال و گروه راه اندازی می‌کنند و همه در نوشتن چکیده خبرها فعالیت دارند و از هم سبقت می‌گیرند از من دارنده سایت خبری و خبرنگار که برای نوشتن هر خبر و گزارش خبری باید حداقل یک تا ۴ ساعت زمان بگذارم بیشتر درآمد دارند.

درخواست من این هست که شورای‌های اداری  ، آموزش و پرورش ، اقتصاد مقاومتی  ، جوانان و….شهرستان میبد اطلاع رسانی شود و من دارای سایت خبری و خبرنگار به عنوان رسانه گزارش این نشست‌ها را به گوش مردم که حق آنها است از آن چه در نشست‌ها مطرح می‌شود بدانند ، برسانم  و سایت و کانال خبری رسمی محلی من محل رجوع مردم برای کسب اخبار شهر باشد.

متاسفانه با این گونه رویکرد روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی فرمانداری میبد که خبرنگار صدا و سیما است و به نظر می رسد با خودش مسابقه گذاشته که خودش را فعال حوزه رسانه نشان دهد من دارنده سایت خبری جز صرف وقت و انرژی هیچ نفعی از نظر مادی و درآمد نخواهم داشت چون گزیده خبرهای استانداری در کانالها و گروههای متفرقه به سرعت باد منتشر می‌شود و دیگر مردم میبد پیگیر خواندن خبر در رسانه من نمی‌شوند و کانال‌های متفرقه با داشتن اعضای زیادی که جمع کرده‌اند هم درآمد از راه تبلیغات دارند و هم به عنوان منبع خبری مطرح هستند و نصیب امثال من دارنده دادن دادن هزینه هاستیگ است برای تصاویر و خبرهایی که در سایت گذاشته می‌شود .

تصاویری که گاهی نشان دهنده سابقه عملکرد برای مسئولان جهت ارتقای شغل است.

آقای استاندار اینکه من رسانه خواسته باشم از خبر روابط عمومی ها کپی کرده و بنویسم درست نیست هر خبرنگاری گزارش خبری خودش را از جلسات می تواند داشته باشد .

اگر جلسات امنیتی است و حرف نگو دارید بفرمایید و اگر امنیتی است پس چرا در استان از خبرگزاری‌ها و نشریات و سایتهای دیگر برای حضور در جلسات دعوت می شود؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *