اخبار داغ

سینمای مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی حفاری بازگشایی شد

سینمای مجموعه فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شر‌کت ملی حفاری ایران پس از بازسازی و بروز رسانی سیستم ها، بازگشایی  و با استقبال علاقه مندان به هنر هفتم مواجه شد. تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید حسن حسینی رئیس خدمات اجتماعی شرکت در […]

اشتراک گذاری
12 دی 1401
45 بازدید
کد مطلب : 152033

سینمای مجموعه فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شر‌کت ملی حفاری ایران پس از بازسازی و بروز رسانی سیستم ها، بازگشایی  و با استقبال علاقه مندان به هنر هفتم مواجه شد.

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید حسن حسینی رئیس خدمات اجتماعی شرکت در این باره گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و مساعد شدن شرایط و کنترل همه گیری، حسب دستور مدیریت ارشد شرکت  و پیگیری های مدیریت خدمات و  رئیس خدمات کارکنان و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و استفاده از امکانات رفاهی موجود، مقرر شد سینمای مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت فعالیت خود را از سر بگیرد.
وی افزود: در مدت تعطیلی این فضای فرهنگی با تخصیص اعتبارات لازم و با بهره گیری از امکانات شرکت نسبت به بازسازی و مرمت سالن، به روز رسانی سامانه های گرمایشی و سرمایشی، سیستم برق و روشنایی و سایر تجهیزات اقدام  گردید.
حسینی اظهار کرد:  براساس برنامه ریزی به عمل آمده سینمای مجموعه شماره  یک  واقع در اهواز _  زیتون کارمندی _  خیابان زاویه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با ارائه یک سانس فیلم پذیرای کارکنان و خانواده های بزرگوار آنان خواهد بود.
رئیس خدمات اجتماعی شرکت ملی حفاری ایران  گفت: در این سینما جدیدترین فیلم های در حال اکران روی پرده سینماهای کشور به نمایش گذاشته می شود .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *