اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد: ۹۴ درصد زکات جمع‌آوری شده در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز؛ حبیب‌الله آسوده در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان اردبیل گفت: در هشت ماهه سال جاری ۹۴ در صد زکات جمع‌آوری شده در کشور، برای رفع مشکلات معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است. وی ادامه داد: ۶ درصد باقی مانده زکات نیز در امر […]

اشتراک گذاری
05 دی 1401
41 بازدید
کد مطلب : 151926

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز؛ حبیب‌الله آسوده در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان اردبیل گفت: در هشت ماهه سال جاری ۹۴ در صد زکات جمع‌آوری شده در کشور، برای رفع مشکلات معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۶ درصد باقی مانده زکات نیز در امر زیربنایی، عمرانی و پروژه‌های عام‌المنفعه مانند احداث مدرسه، جاده و … در مناطق کشور هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد زکات، توسط گروه‌های مردمی جمع‌آوری و در اختیار فقرا و نیازمندان قرار گرفته است، تاکید کرد:۱۰ هزار مرکز نیکوکاری محله‌محور و مسجدمحور با نظارت کمیته امداد، زکات را جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

آسوده خاطرنشان کرد: فطریه و کفارات مردم با تاکید رئیس کمیته امداد، در کمترین زمان ممکن و در همان روز در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

وی گفت: طبق قوانین حاکم بر کمیته امداد، تمامی وجوهات مردمی که در اقصی نقاط کشور جمع آوری می‌شود، در همان شهر و محل و براساس نیات خود مردم هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، خواستار فرهنگ‌سازی در پرداخت زکات شد و اضافه کرد: از مسئولان به ویژه استانداران و فرمانداران می‌خواهیم با اقدامات تبلیغی و تشویقی، زمینه اطمینان و ترغیب بیشتر مردم را به پرداخت زکات فراهم کنند.

منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *