اخبار داغ

بستر بلاکچین به کمک رسانی شهرداری فرانسه می آید

فلوریان ریبیر ، مدیر عامل شرکت Avosvotes گفت: “رای گیری ۱۰۰٪ امن خواهد بود.”شهرداری فرانسه رای بلاکچینی را برای پروژه راه قبول می کند.کمون Verneuil-sur-Seine فرانسه از فناوری بلاکچین برای رای گیری در یک رایزنی درباره یک پروژه جاده ۵۰ ساله بین سه شهر استفاده می کند. با توجه به وب سایت رسمی ورنویل سور […]

اشتراک گذاری
20 مهر 1399
38 بازدید
کد مطلب : 7539

فلوریان ریبیر ، مدیر عامل شرکت Avosvotes گفت: “رای گیری ۱۰۰٪ امن خواهد بود.”
شهرداری فرانسه رای بلاکچینی را برای پروژه راه قبول می کند.
کمون Verneuil-sur-Seine فرانسه از فناوری بلاکچین برای رای گیری در یک رایزنی درباره یک پروژه جاده ۵۰ ساله بین سه شهر استفاده می کند.

با توجه به وب سایت رسمی ورنویل سور سین، کمون و همچنین شهرهای نزدیک Vernouillet و Chapet هستند اجازه می دهد رای مبتنی بر بلاکچین از طریق راه اندازی مستقر در Yvelinoise-Avosvotes از ۰۱-۰۸ اکتبر ساکنان می توانند نظرات خود را در مورد عبور از جاده بین شهرهای Orgeval تا Les Mureaux در نزدیکی رود سن با رأی موافق یا مخالف پروژه اعلام کنند.
گزارش شده است که برنامه رأی گیری بلاکچین هویت ساکنان را تأیید می کند ، گواهینامه های ذخیره شده در بلاک چین Tezos را به عنوان صدور رأی از طریق قراردادهای هوشمند ارائه می دهد و امکان ردیابی در زمان واقعی را فراهم می کند. به طور همزمان در سه شهر ، و همه نتایج به طور مستقل شمارش می شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.