اخبار داغ

پیام تبریک مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان به دکتر جویجری منتخب مجلس یازدهم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی به دکتر جویجری منتخب مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اهواز،باوی،حمیدیه و کارون پیام تبریک ارسال کرد متن این پیام بدین شرح است : باسلام و تحیات الهی برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر شبیب جویجری […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1399
96 بازدید
کد مطلب : 5185

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی به دکتر جویجری منتخب مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اهواز،باوی،حمیدیه و کارون پیام تبریک ارسال کرد متن این پیام بدین شرح است :

باسلام و تحیات الهی

برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر شبیب جویجری

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران بیش از ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. برگزاری ۳۷ انتخابات و همه پرسی در طول تاریخ انقلاب و مشارکت مطلوب مردم در آنها نشان‌دهنده تکیه انقلاب بر رای و خواست عمومی و مهر تاییدی بر نظام مردم‌سالاری اسلامی است.

حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است. ملت ما همواره حضور پای صندوق‌های رای را به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی دانسته و جلوه‌ای از اقتدار را پیش چشمان جهانیان آفریده‌اند.

بار دیگر با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستان اهواز در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد. ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی  گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.

اینجانب ضمن تبریک به چهره خدوم انقلاب اسلامی جناب آقای دکتر شبیب جویجری منتخب مردم اهواز باوی حمیدیه و کارون در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توفیق خدمت به مردم در خانه ملت را پیدا کردند و آرزوی توفیق برای ایشان ، از مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی اهواز، باوی،حمیدیه و کارون که با حضور خود پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه دشمن را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان خارجی و داخلی زدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

توفیق روزافزونتان را در تمامی مراحل خدمت رسانی به ملت شریف ایران از خداوند متعال خواستارم

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *