اخبار داغ

تخصیص اعتبار به طرح توسعه مارون ۲ و ۵

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای اجرای بسته‌ قراردادی مارون ۲ و ۵ در چارچوب طرح نگهداشت و افزایش تولید در امیدیه و رامشیر، ۷۳ میلیون یورو اختصاص یافته است. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی اظهار کرد: این بسته یکی از بسته‌های طرح نگهداشت […]

اشتراک گذاری
22 شهریور 1399
52 بازدید
کد مطلب : 4878

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای اجرای بسته‌ قراردادی مارون ۲ و ۵ در چارچوب طرح نگهداشت و افزایش تولید در امیدیه و رامشیر، ۷۳ میلیون یورو اختصاص یافته است.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی اظهار کرد: این بسته یکی از بسته‌های طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح توسعه ۲۸ مخزن است که شامل ۶ پروژه روسطحی و حفاری ۱۴ حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری می‌شود.

وی افزود: ۴ درصد از اعتبار اختصاص‌یافته برای بسته‌ قراردادی مارون ۲ و ۵ به میزان ۲.۹۲ میلیون یورو برای پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی و امور زیربنایی این منطقه صرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد: برای تحقق این هدف باید مسئولان اجرایی، همکاری لازم را به عمل آورند تا طرح مطابق برنامه زمان‌بندی اجرا و به موازات آن تعهدهای حوزه مسئولیت اجتماعی نیز محقق شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *