اخبار داغ

کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد

رئیس‌جمهوری گفت: باوجود همه مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا، خوشبختانه کشور در دو ماه گذشته در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۹ شهریورماه) در نشست هیئت وزیران با اشاره به اقدام‌های دولت در مسیر رونق […]

اشتراک گذاری
19 شهریور 1399
103 بازدید
کد مطلب : 4735

رئیس‌جمهوری گفت: باوجود همه مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا، خوشبختانه کشور در دو ماه گذشته در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۹ شهریورماه) در نشست هیئت وزیران با اشاره به اقدام‌های دولت در مسیر رونق تولید و توسعه کشور گفت: اقدام‌های انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و خدمات، نشان می‌دهد که مردم تحت تاثیر تحریم و وحشت از کرونا نیستند و با رعایت اصول بهداشتی همه توان خود را برای پیشرفت و آبادانی کشور به‌کار گرفته‌اند.

وی با قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن، افزود: ملت بزرگ ایران، همه قوا، کارگزاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همه توان خود را در شرایط سخت کنونی به‌کار گرفته‌اند و باوجود اینکه در هفت ماهه گذشته هم‌زمان با تحریم و ویروس کرونا مواجه بودیم، خوشبختانه کشورمان در ماه‌های تیر و مرداد در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این هفته، بیست‌وسومین هفته‌ افتتاح‌ طرح‌های را ملی خواهیم داشت، تصریح کرد: در این مدت باوجود همه مشکلات اقتصادی تا جایی که توانستیم به واحدهایی که صدمه دیده‌اند و مستاجرانی که برای ودیعه مسکن مشکل داشتند وام پرداخت کرده‌ایم و تلاش کردیم سهام عدالت آزاد شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

روحانی عنوان کرد: در سال جهش تولید از همه مسئولان می‌خواهم که با همه توان رونق تولید و بالاتر از آن جهش تولید را به‌عنوان اولویت و هدف بزرگ قرار دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *