اخبار داغ

دوره آموزشی “کاربرد تکنولوژی های روز برای مشاورین املاک” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اهواز ملک دوره آموزشی کاربرد تکنولوژی های روز برای مشاورین املاک با تدریس استاد جعفر جعفرزاده مدیر مجموعه اهواز ملک و با حضور مشاورین املاک اهواز برگزار شد . مهندس جعفر زاده در این دوره خطاب به مشاورین املاک اهواز گفت : پس […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1399
139 بازدید
کد مطلب : 4323

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اهواز ملک دوره آموزشی کاربرد تکنولوژی های روز برای مشاورین املاک با تدریس استاد جعفر جعفرزاده مدیر مجموعه اهواز ملک و با حضور مشاورین املاک اهواز برگزار شد .

مهندس جعفر زاده در این دوره خطاب به مشاورین املاک اهواز گفت : پس از اینکه تکنولوژی راهی به حوزه ی املاک یافت تحولی عظیم در معاملات خرید و فروش و رهن و اجاره ملک به وجود آمد که بنگاه های مشاور املاک از روش های سنتی به سمت استفاده از تکنولوژی روز دنیا رفته اند .

مدیر مجموعه اهواز ملک افزود : در زمان هایی نه چندان دور، آگهی روزنامه ها مکان مناسبی برای تبلیغات خرید و فروش خانه محسوب می شدند و هر مدیری که آگهی ملک بیشتر یا بهتری در روزنامه های معتبرتر درج میکرد میتوانست برنده این رقابت باشد. اما در حال حاضر این روند تغییر پیدا کرده است. در حال حاضر مشاورین املاک به صورت جدی تری وارد کار شده اند و به صورت تخصصی تری به وظایف خود می پردازند. آنها به دلیل داشتن اطلاعات خوب، معیارهای مورد نظر شما را دریافت نموده و بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنند
و وب سایت ها و اپلیکشن های ملکی جای روزنامه هارا گرفته اند، یکی از ویژگی های مثبت آن ها همیشه در دسترس و بروز بودن لحظه ای است

مهندس جعفر زاده افزود : مشتریان و مشاوران در هر زمان و مکانی می توانند به واسطه وجود شبکه های اجتماعی با یک دیگر ارتباط و تعامل برقرار کنند.

استاد جعفر زاده خاطر نشان کرد : مشاور به راحتی فایل خود را به مشتری نشان می دهد و مشتریان نیازی به صرف زمان زیاد برای بازدید ملک ندارند و در کم ترین زمان می توانند تعداد ملک های بیشتری را مطابق با شرایط خود  ببینند و تمام این امکانات به دلیل وجود شبکه های اجتماعی امکان پذیر شده است.
در واقع تکنولوژی شبکه های اجتماعی امکان به اشتراک گذاری سریع اطلاعات را فراهم کرده است. این یعنی باز هم تکنولوژی قدرت برتر میدان است.

مهندس جعفر جعفر زاده ضمن تشریح کاربرد های تکنو لوژی در حوزه املاک خطاب به مشاورین املاک گفت : بسیاری از مشاوران و آژانس های املاک می خواهند محدودیت های جغرافیایی در کسب و کار خود را بشکنند و دامنه فعالیت های خود را از سطح محله ای به منطقه و شهر و حتی بیش تر از آن گسترش دهند.
فناوری اطلاعات تمام محدویت های جغرافیایی را از بین می برد و دامنه ارتباطات را وسیع تر می کند.
از آن جایی که بیشتر دست اندرکاران در حوزه ملک در رفت و آمد هستند و زمان زیادی ندارند در نتیجه به کمک فناوری می توانند سریع تر و راحت تر به هدف خود برسند.مشتریان نیز روزانه با استفاده از گوشی های هوشمند به دنبال املاک جدید و مطابق با شرایط خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *