اخبار داغ

خدمات رایگان اهواز ملک برای پزشکان و پرستاران بیمارستان رازی اهواز

مجموعه عظیم اهواز ملک با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری اهواز در زمینه مقابله با کرونا ، با تسهیلات ویژه‌ای از خدمات این مجموعه قدردانی کرد . به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی مجوعه اهواز ملک، این مجموعه با هدف قدردانی از زحمات و […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1399
119 بازدید
کد مطلب : 4352

مجموعه عظیم اهواز ملک با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری اهواز در زمینه مقابله با کرونا ، با تسهیلات ویژه‌ای از خدمات این مجموعه قدردانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی مجوعه اهواز ملک، این مجموعه با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری اهواز در زمینه مقابله با کرونا ، تسهیلات ویژه ای را در زمینه خدمات املاک به پزشکان و پرستاران فعال در بخش‌های مقابله با کرونا ارائه داد.

مهندس جعفرزاده مدیر مجموعه اهواز ملک به خبرنگار تجهیز نیوز گفت : پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان ‌رازی اهواز ارائه دهنده خدمات درمانی مقابله با کرونا مشغول به خدمت بودند، با ارائه کارت شناسایی و پرسنلی خود  به پرسنل اهواز ملک  نسبت به دریافت خدمات ویژه و رایگان این طرح بهره مند شدند.

مهندس جعفر زاده ضمن تشکر و قدردانی از همه پرسنل و کادر درمان این بیمارستان افزود : در ارائه این تسهیلات اجرت انجام خدمات ملکی از طرح هلدینگ اهواز ملک  برای مشمولان این طرح رایگان صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *