اخبار داغ

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران با «بشار اسد» دیدار کرد

در دیدار دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی با رئیس‌جمهور سوریه درباره آخرین تحولات این کشور بحث و تبادل‎‌نظر شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از افکارنیوز، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی که امروز (دوشنبه) وارد سوریه شده با رئیس‌جمهور این کشور « بشار […]

اشتراک گذاری
27 مرداد 1399
106 بازدید
کد مطلب : 3781

در دیدار دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی با رئیس‌جمهور سوریه درباره آخرین تحولات این کشور بحث و تبادل‎‌نظر شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از افکارنیوز، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی که امروز (دوشنبه) وارد سوریه شده با رئیس‌جمهور این کشور « بشار اسد » دیدار کرد.

اخبار سیاسی– بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، در این نشست درباره آخرین تحولات سوریه و نیز تحولات مربوط به روند سیاسی با نزدیک شدن موعد نشست کمیته قانونی اساسی سوریه در ژنو بحث و رایزنی شد که دو طرف دیدگاه‌های مشترکی داشتند.

بشار اسد تأکید کرد: علیرغم آنکه برخی تلاش می‌کنند این کمیته را از وظایف و اهدافی که برای آن تشکیل شده، منحرف کنند و سازوکار اجرایی آن را تغییر دهند اما سوریه به این مسیر ادامه می‌دهد.

در ادامه این نشست درباره راه‌های تقویت همکاری میان دو کشور برای مقابله با محاصره تحمیل شده آمریکا و متحدان آن علیه سوریه و گزینه‌های ممکن برای مقابله با آن رایزنی شد.

همچنین طرف ایرانی در دیدار مذکور به ملت و دولت سوریه برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر را تبریک گفت. 

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران  پیش‌تر «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره تحولات سیاسی و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

منبع: افکار نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *