اخبار داغ

وضعیت باورنکردنی لیونل مسی در رختکن بارسلونا! (عکس)

بر خلاف تصورات اولیه، تصاویر عجیب منتشر شده از لیونل مسی مربوط به بین نیمه دیدار بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ است، نه پایان بازی. به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا دیشب سنگین ترین شکست خود در تاریخ لیگ قهرمانان را تجربه کرد و با نتیجه وحشتناک ۲-۸ مغلوب بایرن مونیخ شد. باواریایی ها از همان […]

اشتراک گذاری
26 مرداد 1399
99 بازدید
کد مطلب : 3704

بر خلاف تصورات اولیه، تصاویر عجیب منتشر شده از لیونل مسی مربوط به بین نیمه دیدار بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ است، نه پایان بازی.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا دیشب سنگین ترین شکست خود در تاریخ لیگ قهرمانان را تجربه کرد و با نتیجه وحشتناک ۲-۸ مغلوب بایرن مونیخ شد. باواریایی ها از همان دقایق ابتدایی خیمه سنگینی روی دروازه بارسلونا زدند و در نیمه نخست موفق شدند با برتری ۱-۴ راهی رختکن شوند.

یکی از دلایل اصلی این شکست لیونل مسی بود و او بر خلاف بسیاری از موارد این بار نتوانست مانع باخت سنگین بلوگرانا شود. اما تصویر عجیبی از او در ۲۴ ساعت اخیر در رختکن منتشر شده که انتقادات بسیاری از برانگیخته است؛ لیونل مسی زودتر از زمان تصور زانوی غم بغل گرفته است.

ابتدا تصور بر آن بود که این تصویر مربوط به بعد از بازی است که در این شرایط شاید زانوی غم بغل گرفتن از کاپیتان بارسلونا عجیب نباشد، اما حالا نشریات اسپانیایی خبر دادند لیونل مسی در بین نیمه اینگونه مغموم و ناراحت در گوشه رختکن نشسته است. این در حالیست که در این شرایط وظیفه یک کاپیتان تحریک دیگر بازیکنان و روحیه دادن به آنها در مسیر بازگشت در نیمه دوم علیرغم اختلاف سه گله است.

فیلم کوتاهی نیز منتشر شده که بازیکنان در حال ورود به زمین هستند و به جای روحیه دادن به بازیکنان، ستاره آرژانتینی یک گوشه مغموم نشسته و به وظیفه خود عمل نمی کند. به نظر می رسد روحیه آرام لیونل مسی مناسب بستن بازوبند کاپیتانی در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین نیست.

در بسیاری از موارد کاپیتان ها در میدان با روحیه دادن، تشویق کردن و حتی درگیری لفظی با داوران شرایط را به سود تیم شان تغییر می دهند، اما تا به حال شاید حتی یک بار هم شاهد بروز چنین رفتاری از سوی لیونل مسی نبوده ایم.

بی شک کاپیتان بارسلونا باید در بین نیمه با بازیکنان صحبت کرده و ورای هر نتیجه ای، آنها را مهیای حداکثر تلاش در ۴۵ دقیقه دوم و حداقل دفاع از آبروی بارسا می کرد، اما در این تصویر خود لیونل مسی اینقدر مغموم و بی روحیه است که از همان لحظه نیز می شد حدس زد نیمه دوم تلخ و دشواری در انتظار بلوگرانا خواهد بود.

البته مسی در یک سال اخیر مصاحبه های علیه شرایط مدیریتی و اتفاقات باشگاه داشته، اما به نظر می رسد در مستطیل سبز از روحیه مناسبی برای رهبری تیمش برخوردار نیست.

بی شک لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ (اگر نگوییم بهترین) است، اما در عرصه کاپیتانی تا به حال خیلی موفق نبوده و در چنین مواقع دشواری نمی تواند به اندازه کافی برای تیمش موثر باشد.

مسی در جریان بازی نیز عملکرد خوبی نداشت و یکی از بدترین بازیکنان میدان لقب گرفت که البته برای هر فوق ستاره ای نیز شب های تلخ در فوتبال رقم می خورد، اما او انگار زودتر از دیگر همبازیانش روحیه خود را برای بازگشت مقابل بایرن مونیخ باخته بود.

منبع: دیلی میل

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *