اخبار داغ

دانشگر از گروه بازیکنان استقلال لفت داد!

مدافع خبرساز استقلال از سوی کادرفنی این تیم کنار گذاشته شد. به گزارش “ورزش سه”، محمد دانشگر در لیگ نوزدهم یکی از خبرساز ترین بازیکنان استقلال بوده است. این مدافع جوان که در اوایل فصل یکبار با استراماچونی دچار چالش شد و از تیم کنار رفت و دوباره برگشت، چند هفته قبل در جریان یکی […]

اشتراک گذاری
26 مرداد 1399
106 بازدید
کد مطلب : 3694

مدافع خبرساز استقلال از سوی کادرفنی این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش “ورزش سه”، محمد دانشگر در لیگ نوزدهم یکی از خبرساز ترین بازیکنان استقلال بوده است. این مدافع جوان که در اوایل فصل یکبار با استراماچونی دچار چالش شد و از تیم کنار رفت و دوباره برگشت، چند هفته قبل در جریان یکی از تمرینات با وریا غفوری جر و بحث کرد و همین مساله فرهاد مجیدی را بر آن داشت تا او را از تمرینات کنار بگذارد. دانشگر بعد از چند جلسه غیبت در تمرینات و مسابقات از سوی باشگاه با جریمه نقدی مواجه شد و دوباره به تمرینات و مسابقات برگشت. او حتی در دو بازی گذشته استقلال مقابل سپاهان و پیکان نیز به صورت ثابت به میدان رفت.


این مدافع اما در ایجاد حاشیه و چالش برای استقلال شب گذشته هت تریک کرد. او با انتشار یک استوری تند خطاب به عده ای در باشگاه استقلال انها را اهل کوفه خواند و جدایی اش را از جمع آبی پوشان اعلام کرد. این بازیکن همچنین اعلام کرده بوده که چند بازی گذشته را نیز به خاطر داریوش شجاعیان و روزبه چشمی در استقلال مانده و به کارش ادامه داده است.


از این رو پیش بینی می شد که اقدام دانشگر واکنش تندی از سوی کادرفنی استقلال به همراه داشته باشد و همین اتفاق هم رخ داد. فرهاد مجیدی که از دست دانشگر بسیار ناراحت بود، این بازیکن را از تیمش بار دیگر اخراج کرد تا باشگاه درباره اش تصمیم بگیرد.


مجیدی در این باره گفته است: « هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست؛ محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود.»


اما دلیل ناراحتی دانشگر چه بوده است؟ در این خصوص گفته می شود ایرادهای فنی پرتعداد مجیدی به دانشگر در جریان بازی دیشب عامل اصلی استوری شب گذشته این بازیکن بوده است. ظاهرا در زمان کول برک نیمه اول دیدار استقلال و پیکان فرهاد مجیدی که از عملکرد تیمش رضایت نداشت، ایرادهای زیادی را متوجه دانشگر کرده و به حالت غرولند نسبت به اینکه او یار مستقیمش را نگرفته، گلایه داشته و همین موضوع موجب ناراحتی دانشگر شده است.


البته اینکه یک بازیکن به خاطر انتقاد فنی سرمربی تیمش تا این حد عمل کند و استوری عجیبی را انتشار بدهد، قابل توجیه نیست. دانشگر حتی بعد از بازی گروه بازیکنان استقلال که هماهنگی های تمرینات و تیم در آنجا انجام می شود هم لفت داد تا نشان بدهد تصمیمش برای جدایی را گرفته است.


از طرف دیگر با توجه به اینکه استقلال بازی حساسی با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی دارد، فرهاد مجیدی دوست ندارد هیچ حاشیه ای در آستانه این مسابقه مهم برای آبی ها ایجاد شود و به همین خاطر بدون اینکه توضیحی از دانشگر بابت کارش بخواهد تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن جوان گرفته است.


این در حالی است که قرارداد دانشگر با استقلال هم در پایان لیگ نوزدهم به پایان می رسد و با این شرایط او دیگر در بقیه بازی ها عضو استقلال نخواهد بود و بعد از پایان مسابقات هم در صورتی که مجیدی در جمع آبی ها برای فصل بعد ماندگار باشد، دانشگر دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت و باید فوتبالش را جای دیگری دنبال کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *