اخبار داغ

جریمه‌ اپراتورها افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات روز گذشته اعلام کرد برای برخورد با تخلفاتی که از سوی اپراتورها صورت گرفته نیاز به اختیارات کافی است که امروز در جلسه هیات دولت، این موضوع مورد تایید قرار گرفت که بر اساس آن، جرایم جدیدی برای این تخلفات در نظر گرفته می‌شود. روز گذشته وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس شرکت […]

اشتراک گذاری
15 مرداد 1399
50 بازدید
کد مطلب : 3201

وزیر ارتباطات روز گذشته اعلام کرد برای برخورد با تخلفاتی که از سوی اپراتورها صورت گرفته نیاز به اختیارات کافی است که امروز در جلسه هیات دولت، این موضوع مورد تایید قرار گرفت که بر اساس آن، جرایم جدیدی برای این تخلفات در نظر گرفته می‌شود.

روز گذشته وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس شرکت کرد و درحاشیه آن به خبرنگاران گفت: طرحی برای افزایش اختیارات سازمان تنظیم مقررات برای برخورد با تخلفات به دولت داده شده است.

بر اساس مصوبه ۲ جلسه ۳۰۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که امروز منتشر شده است، دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات موظف هستند حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ سازمان، تخلف را رفع و مبالغ اضافی دریافتی را به اشخاص طرف قرارداد مسترد کنند.

ماده ۲ این کمیسیون می گوید در صورت عدم رفع تخلف ظرف مدت ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ، سازمان می تواند دارنده پروانه را تا زمان رفع کامل تخلف و به ازای هر روز تاخیر در رفع هر تخلف تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه بر اساس آخرین صورت حسابی مالی حسابرسی شده، جریمه کند.

طبق این مصوبه، تعلیق و کاهش مدت اعتبار یا لغو پروانه از دیگر جریمه‎هایی است که سازمان تنظیم مقررات می‌تواند برای این تخلف در نظر بگیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *