اخبار داغ

با اعلام سازمان لیگ تیم های نوجوانان و امید فولاد خوزستان قهرمان فصل شدند

نامه رئیس سازمان لیگ، دو تیم جوانان و امید باشگاه فولاد خوزستان به عنوان قهرمان لیگ‌برتر در رده‌های خود معرفی شدند. به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رئیس سازمان لیگ در نامه ای به هیات های فوتبال در مورد وضعیت مسابقات لیگ های پایه را تشریح کرد . در نامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ […]

اشتراک گذاری
31 تیر 1399
153 بازدید
کد مطلب : 2749

نامه رئیس سازمان لیگ، دو تیم جوانان و امید باشگاه فولاد خوزستان به عنوان قهرمان لیگ‌برتر در رده‌های خود معرفی شدند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رئیس سازمان لیگ در نامه ای به هیات های فوتبال در مورد وضعیت مسابقات لیگ های پایه را تشریح کرد .

در نامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ آمده : “باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده که می تواند در این خصوص  در انجام مسابقات به وجود آورد،  مسابقات لیگ برتر امید و جوانان در فصل جاری مختومه اعلام می گردد  و تیم قهرمان طبق آخرین وضعیت به دست آمده در جدول مشخص می گردد و تیم های سقوط کننده ایی که وضعیت آنها مشخص شده و شانسی برای حضور در جدول و لیگ مربوطه ندارند به عنوان سقوط کننده لحاظ گردند.”

طبق نامه رئیس سازمان لیگ تکلیف لیگ‌های امید و جوانان مشخص شده و در هردو لیگ تیم فولادخوزستان با توجه به حضور در صدر جدول به عنوان قهرمان معرفی می‌شود.

تیم امید فولاد با ۴۹ امتیاز و تیم جوانان فولاد با ۴۵ امتیاز در رده نخست قرار دارد و با این امتیازات جام قهرمانی را به خانه می‌برند.

مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان و نونهالان که ۴ تیم به مرحله پایانی جهت روشن شدن تیم قهرمان صعود کردند به شروع فصل آتی موکول و برگزار گردد که نحوه برگزاری آن با هماهنگی با باشگاه ها متعاقبا اعلام می‌گردد.

با این اوصاف تیم‌های نوجوانان و نونهالان فولادخوزستان که به جمع ۴ تیم برتر فوتبال ایران در رده خود رسیده‌اند، نیز باید در ابتدای فصل آتی مسابقات خود را برگزار کنند و برای رسیدن به قهرمانی بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *