اخبار داغ

شما به عنوان یک بانو چه کارهایی باید انجام دهید

شما به عنوان بانوی یک خانه می‌توانید هم سرمایه‌گذار باشید و هم پس اندازکننده! پس‌انداز فقط به معنای اندوخته مالی نیست، شما می‌توانید از طرق دیگر نیز پس‌انداز کنید: ▪️ورزش کنید؛ ورزش، پس‌انداز سلامت است که باعث می‌شود با بیمارنشدن، مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف درمان نشوید. ▪️از خرید کالاهای باکیفیت و استاندارد غافل نشوید. […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1399
131 بازدید
کد مطلب : 2373

شما به عنوان بانوی یک خانه می‌توانید هم سرمایه‌گذار باشید و هم پس اندازکننده! پس‌انداز فقط به معنای اندوخته مالی نیست، شما می‌توانید از طرق دیگر نیز پس‌انداز کنید:
▪️ورزش کنید؛ ورزش، پس‌انداز سلامت است که باعث می‌شود با بیمارنشدن، مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف درمان نشوید.
▪️از خرید کالاهای باکیفیت و استاندارد غافل نشوید.
در مصرف برق، آب، گاز و بنزین صرفه‌جویی کنید. مثلا با استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف یا استفاده نکردن از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف، می‌توانید مصرف برق‌تان را به حداقل برسانید.
▪️خرید مواد غذایی یا میزان تهیه آنها باید به مقدار نیاز باشد تا دورریز نداشته باشید. از تلفن، موبایل، کامپیوتر و تلویزیون به اندازه ضرورت استفاده کنید.

توجه به درآمدتان خرج کنید. اگر درآمدتان کم است، اما خرج‌تان زیاد، بهتر است خیلی از هزینه‌ها را کم کنید، البته اگر درآمد بالایی هم دارید باید سعی کنید میانه‌روی داشته باشید و زیاد خرج‌تراشی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *