اخبار داغ

استاندار خوزستان: آب غیزانیه تا ۲ هفته دیگر وصل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به مشکلات آب غیزانیه اظهار داشت: از سال ۹۶ بنا داشتیم و تصویب شده بود اما تاخیراتی از سوی برخی سازمان های مربوطه و معارضین به وجود آمد ولی غیزانیه تا ۲ هفته دیگر وصل می‌شود. وی با بیان اینکه سرجمع ۴۵ میلیارد […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1399
152 بازدید
کد مطلب : 972

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به مشکلات آب غیزانیه اظهار داشت: از سال ۹۶ بنا داشتیم و تصویب شده بود اما تاخیراتی از سوی برخی سازمان های مربوطه و معارضین به وجود آمد ولی غیزانیه تا ۲ هفته دیگر وصل می‌شود.

وی با بیان اینکه سرجمع ۴۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، افزود: بنا داریم تا دو هفته آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش تجهیز نیوز، شریعتی همچنین در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آب‌رسانی به بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلات اساسی مردم غیزانیه آب شرب است که در این راستا کار آبرسانی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سرعت کار به نسبت انتظاری که مردم از ما داشتند و قولی که به آنها داده بودیم بسیار کند بوده است، افزود: مشکلاتی از جمله افزایش قیمت، مسائل ارزی و معارضان طرح هم سبب ممانعت از پیشرفت کار شدند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه متأسفانه بعضی از افرادی که در روستاهای قبل هستند و یا زمین‌های آنها در آن کنار لوله‌هاست از اینکه آب و فاضلاب روستایی لوله‌گذاری شود مانع رسیدن آب به غیزانیه شدند، اضافه کرد: با وجود این مشکلات اما کار به خوبی پیش رفت و امیدواریم حداکثر ظرف ۴۵ روز آینده آب غیزانیه وصل شود، اگرچه زمان آنچه به من قول دادند زودتر از این‌ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *