اخبار داغ

تجدید خاطرات و گشت و گذار در نخستین نمایشگاه موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب

جمعی از کارآموزان پیشکسوت آموزشگاه صنعت نفت از نخستین نمایشگاه موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از کارآموزان و پیشکسوتان ۵۴ سال گذشته آموزشگاه صنعت نفت از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب بازدید کردند. […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1402
203 بازدید
کد مطلب : 158282
جمعی از کارآموزان پیشکسوت آموزشگاه صنعت نفت از نخستین نمایشگاه موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از کارآموزان و پیشکسوتان ۵۴ سال گذشته آموزشگاه صنعت نفت از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب بازدید کردند.

در این بازدید پیشکسوتان حاضر به تجدید خاطرات گذشته در بنای این آموزشگاه پرداختند و از غرفه های موجود بازدید کردند.

صفرعلی حسین خوانی، یکی از کارآموزان پیشکسوت سال ١٣۴۵ آموزشگاه حرفه ای صنعت نفت، با اشاره به ارائه مناسب اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت در این نمایشگاه، اظهار داشت: بازدید از این نمایشگاه خاطرات گذشته ‌مان را زنده کرد و اتفاقات ۵٠ سال اخیر برایمان زنده شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات عوامل برگزار کننده این نمایشگاه بیان داشت: با توجه به اینکه نمایشگاه فوق برای نخستین بار در کشور برگزار می شود؛ اما در سطح بالایی قرار گرفته است، به طوری که تصور نمی کردیم که با چنین فضایی روبه رو شویم.

حسین خوانی افزود: تقاضامندیم که چنین نمایشگاه هایی در سطح وسیع تر و به صورت مستمر برگزار شوند.

وی ادامه داد: نیازمند اجرای کار فرهنگی و تبلیغی برای ترغیب و اطلاع رسانی گسترده از اتفاقات نمایشگاه در سطح جامعه هستیم.

غلام علی عین بین، یکی دیگر از کارآموزان پیشکسوت آموزشگاه حرفه ای صنعت نفت خاطرنشان کرد: به طور حتم تاریخ صنعت نفت در استان خوزستان با این قدمت دیرینه، تنها به اشیاء و اسناد موجود در این نمایشگاه ختم نمی شود، پیشنهاد می شود که برای دوره های آینده از تمامی ظرفیت تاریخی صنعت نفت برای معرفی به نسل های آینده بهره گیری شود.

وی ابراز داشت: امیدواریم که در آینده گام های ارزشمندی در راستای حفظ هرچه بیشتر آثار و اسناد تاریخی این صنعت در خوزستان انجام شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *