اخبار داغ

پیام دعوت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند

بسم الله الرحمن الرحیم ” حماسه ای برای ایرانی سربلند” هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند. ((مقام معظم رهبری)) در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم به عنوان صاحبان نظام و انقلاب،کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور از طریق انتخابات ایفا می کنند. […]

اشتراک گذاری
11 اسفند 1402
21 بازدید
کد مطلب : 158265

بسم الله الرحمن الرحیم ”

حماسه ای برای ایرانی سربلند” هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند. ((مقام معظم رهبری)) در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم به عنوان صاحبان نظام و انقلاب،کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور از طریق انتخابات ایفا می کنند. انتخابات برای کشور و ملت همچون خون حیات مصونیت بخش و نمودار اقتدار ایران است. حضور همیشه در صحنه مردم ایران بیش از چهار دهه است که انقلاب ارزشمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابله‌ با چالش‌های گوناگون جهانی بیمه ‌کرده است.

حماسه حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در زمانی که بیشترین حربه دشمنان خارجی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مهم،حیاتی و تاثیرگذار خواهد بود.

سربلندی و سرافرازی نام پر افتخار ایران ثمره حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف و مطالبه گری از مسئولین و خادمین خود بوده است زیرا که نظارت آنها در اداره کشور از صندوق های رای بیرون آمده است.این انتخاب ها و این حضورهای آگاهانه می تواند به رفع کمبودها و احساس مسئولیت بیشتر مدیران و مسئولان به عنوان خادمان مردم بیانجامد. انتخابات پرشور با حضور پرشور و شعور مردم راه هرگونه نفوذ و سوء استفاده بدخواهان و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را می بندد و به اقتدار کشور می افزاید.

حضور ما در پای صندوق های رای برای یک انتخاب آگاهانه که زمینه ساز تحول در همه بخش ها و سرمایه های ناب و ناشکفته سرزمین فرصت ها،ایران عزیز و پهناورمان را فراهم می کند.باصندوق های رای،چشم امید به ساختن فرداهای روشنی داریم که با دست من و تو رقم می خورد. اطمینان دارم ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی،خصوصا همکاران تلاشگرمان در شرکت فولاد اکسین خوزستان با پای بندی به ارزش‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی،مقام معظم رهبری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانشان بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود در پای صندوق‌های اخذ رای موجب عزت و عظمت ایران همیشه سرفراز خواهند شد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *