اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان از غرفه خانه مطبوعات استان خوزستان در نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کرد

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان با اهالی رسانه و مطبوعات خوزستان دیدار کرد . دکتر مجید منادی با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان ضمن تقدیر از برگزاری غرفه خوزستان و خشنودی از بابت حضور اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت های نمایشگاه فوق گفت: […]

اشتراک گذاری
02 اسفند 1402
180 بازدید
کد مطلب : 158065

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان با اهالی رسانه و مطبوعات خوزستان دیدار کرد .
دکتر مجید منادی با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان ضمن تقدیر از برگزاری غرفه خوزستان و خشنودی از بابت حضور اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت های نمایشگاه فوق گفت: هر آنچه که باعث تقویت رسانه های خوزستان شود، قطعا مورد حمایت ما خواهد بود و آن را پیگیری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: نصب پلاکارد مطالبه اصلی اصحاب رسانه از مسئولین ایده جالبی بود و قطعا چنین خواسته ای، چالشی بزرگ پیش روی مسئولین قرار میدهد، زیرا مطالبه رسانه های خوزستان، مطالبه ای بزرگ، خلاقانه با نگاه توسعه فعالیت‌های رسانه ای و قطعا مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دولت، وزارت علوم و مسئولین استان هم خواهد بود.
منادی بیان داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی فرصتی عالی برای تبادل ایده ها، آخرین دستاوردهای خبری و روزنامه نگاری و آشنایی با تجارب یکدیگر خواهد بود.
همچنین علی بهمن مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: حضور در نمایشگاه بدون حمایت مسئولین استان انجام شد و از این موضوع گلایه مندیم و انتظاراتمان برآورده نشد.
وی خواستار توجه به مطالبات اهالی رسانه در خصوص تبدیل وضعیت هفته نامه ها به روزنامه، تعیین تکلیف درخواست مجوز رسانه، ساخت ساختمان خانه و دانشکده خبر و … شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *