اخبار داغ

مهندس محسن عزیزی : صنایع کوچک در خوزستان بازوی تولید و اشتغال هستند

خوزستان با داشتن صنایع بزرگی همچون، نفت، پتروشیمی و فولاد یکی از استان هایی است که صنایع کوچک و پایین دست می توانند به خوبی رشد کنند. یکی از ضروریات ادامه فعالیت صنایع کوچک حمایت از سوی صنایع بزرگ و خرید محصولات آن ها به جای کالاهای خارجی است. رئیس هیات مدیره شرکت محور ماشین […]

اشتراک گذاری
27 دی 1402
206 بازدید
کد مطلب : 157978

خوزستان با داشتن صنایع بزرگی همچون، نفت، پتروشیمی و فولاد یکی از استان هایی است که صنایع کوچک و پایین دست می توانند به خوبی رشد کنند.

یکی از ضروریات ادامه فعالیت صنایع کوچک حمایت از سوی صنایع بزرگ و خرید محصولات آن ها به جای کالاهای خارجی است.

رئیس هیات مدیره شرکت محور ماشین دوار در حاشیه نمایشگاه ساخت داخل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز بیان کرد: در صورت حمایت مدیران دولتی و صنایع بزرگ استان خوزستان رشد صنایع کوچک می تواند زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان خوزستان را فراهم کند و رونق و توسعه این صنایع در گرو حمایت صنایع بالا دستی است، باید صنایع بزرگ در استان شرایط را برای ایجاد صنایع کوچک فراهم کنند و از آن ها حمایت نمایند.

محسن عزیزی ادامه داد : شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دواراز شرکت های عضو پارک علم و فناوری استان خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان حضور گسترده ای داشته است و در صورت حمایت صنایع بزرگ استان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال استان خواهد داشت .مهندس عزیزی در ادامه افزود : هم اکنون شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار با به کارگیری متخصصان مجرب خود توانسته است بخش عظیمی از ساخت تجهیزات صنایع بزرگ استان خوزستان از جمله صنایع پتروشیمی را در ساخت انواع تجهیزات و ارائه خدمات فنی و مهندسی مرتفع سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *