اخبار داغ

آغاز طرح ضربتی مقابله با استفاده غیرمجاز گاز از ابتدای دی‌ماه

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که طرح ضربتی مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز گاز از ابتدای دی‌ماه امسال در سراسر کشور آغاز شده است. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیداحمد طباطبایی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت دیسپچینگ این شرکت گفت: با توجه به پیشی […]

اشتراک گذاری
05 دی 1402
239 بازدید
کد مطلب : 157699

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که طرح ضربتی مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز گاز از ابتدای دی‌ماه امسال در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیداحمد طباطبایی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت دیسپچینگ این شرکت گفت: با توجه به پیشی گرفتن مصرف گاز از تولید در زمستان و حفظ پایداری شبکه در بخش خانگی و تجاری، مدیریت مصرف برای مشترکان پرمصرف گاز اعمال شده است.

وی ادامه داد:  راهکارهایی که آسیب کمتری به صنایع و بخش نیروگاهی وارد می‌کند، در کارگروه مربوطه در حراست بررسی شد که سرانجام استفاده غیرمجاز گاز به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در ناترازی این حامل مهم انرژی مورد توجه ویژه واقع شد.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با این تفاسیر طرح ضربتی مقابله با مصارف غیرمجاز گاز به همه حراست‌های شرکت‌های گاز استانی ابلاغ شده و از ابتدای دی‌ماه، برخورد قاطع با سارقان مورد نظر در دستور کار حراست و دیگر بخش‌های مربوطه قرار گرفته است.

طباطبایی با اشاره به قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق و گاز مصوب ۱۳۹۶ بیان کرد: قانون‌گذار مجازات‌های متعددی را برای متخلفان در نظر گرفته است، از این رو به هموطنانی که با نداشتن اطلاع کافی از قوانین، مبادرت به استفاده غیرقانونی از گاز یا اقدام به انشعاب‌گیری غیرمجاز گاز کرده‌اند، توصیه می‌کنیم سریعاً نسبت به انجام اصلاحات لازم، اقدام و با مراجعه به اداره گاز منطقه خود، نسبت به تشکیل پرونده دریافت انشعاب و ایجاد اشتراک گاز به‌صورت دائم یا موقت اقدام کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و فرماندهی کل انتظامی برای همکاری با حراست شرکت ملی گاز ایران در این طرح اعلام کرد: طرح یادشده تا قطع کامل انشعاب‌های غیرمجاز گاز و اعلام پایان این پدیده در سراسر کشور با قوت ادامه خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *