اخبار داغ

سخن رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان با اصحاب رسانه

همکاران ،دوستان ،یاران و خواهران و برادران عزیز سلام علیکم یکبار دیگر از جانب خودم و همکاران منتخب در هیئت مدیره و بازرسان عزیز خانه مراتب سپاس خویش را از لطف و محبت شما ابراز می دارم. این همراهی و اعتماد شما به خدمتگزاران تان بود که این انتخاب رقم خورد. همین جا باردیگر از […]

اشتراک گذاری
03 دی 1402
206 بازدید
کد مطلب : 157687

همکاران ،دوستان ،یاران و خواهران و برادران عزیز
سلام علیکم
یکبار دیگر از جانب خودم و همکاران منتخب در هیئت مدیره و بازرسان عزیز خانه مراتب سپاس خویش را از لطف و محبت شما ابراز می دارم.
این همراهی و اعتماد شما به خدمتگزاران تان بود که این انتخاب رقم خورد. همین جا باردیگر از هیأت مدیره و مدیرعامل های خانه در دوره های پیشین کمال سپاس و قدردانی را دارم که با تلاش خود این امانت را تا به اینجا رساندند. بدیهی است این فرصت کوتاه هم برای ما تمام خواهدشد و امیدواریم این امانت را بدرستی وبا روسفیدی همراه با افزوده ای شایسته تحویل عزیزان آینده دهیم.آسیاب به نوبت..
امیدوارم که خداوند متعال آنچه وظیفه و خیر ماست در نیت ها واعمال ما قرار دهد،تا بتوانیم حلقه وصلی بین همکاران با گرایش های مختلف باشیم و گرهی از انبوه گره های ناگشوده اعضای صنف شریف مطبوعات و رسانه های مجازی را بگشاییم وآنرا از گرداب درگیری های بیحاصلِ سیاسی و…نجات داده وبه حل برخی از مسائل و رفع مشکلات اقدام کنیم. وفصلی از همدلی و دوستی و آشتی را باز کنیم.
به فضل و یاری حق بزودی نحوه استفاده از همراهی و کمک همکاران توسط مدیرعامل محترم خانه و مسئولان کمیته ها اعلام خواهدشد.

همکار کوچک شما:ابراهیم افتخار

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *