اخبار داغ

سرلشکر باقری: به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد

رئیس ستادکل نیرهای مسلح با بیان اینکه جبهه حق در فلسطین حتما پیروز خواهد بود، گفت: به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد. سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: جایگاه تربیت در […]

اشتراک گذاری
18 آذر 1402
299 بازدید
کد مطلب : 157636

رئیس ستادکل نیرهای مسلح با بیان اینکه جبهه حق در فلسطین حتما پیروز خواهد بود، گفت: به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: جایگاه تربیت در روند آموزشی نیروهای مسلح و همچنین در آمیختگی آموزش و عمل موضوعاتی است که در نظام آموزشی ما مورد غفلت واقع شده است.

باقری تصریح کرد: البته آموختگی آموزش و عمل در حوزه پزشکی وجود دارد ولی در حوزه تربیتی در دانشگاه‌ها اقدام خاصی صورت نمی‌گیرد و دانشجویان روز اولی که وارد دانشگاه می‌شوند وضعیت بهتری از روز فارغ التحصیلی دارند.

وی افزود: لذا توصیه می‌کنم حتما از مسئولان بخشهای کشوری برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کنید.

سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین گفت: از رزمندگان فلسطینی تشکر می‌کنیم و آینه قبله اول مسلمین کاملا روشن است و جبهه حق حتما پیروز خواهد بود.

رئیس ستادکل نیرهای مسلح اظهار داشت: به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد و فلسطینیان از هر دین و آیین خودشان برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *