اخبار داغ

بازدید معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از سکوی گازی سلمان در خلیج فارس

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به همراه جمعی از معاونان وزارت نفت از سکوی گازی سلمان شرکت نفت فلات قاره ایران در آب‌های خلیج‌فارس بازدید کرد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، محمد دهقان به همراه برخی از معاونان وزیر نفت با بالگرد از عسلویه وارد سکوی گازی سلمان شد و […]

اشتراک گذاری
18 آذر 1402
222 بازدید
کد مطلب : 157632

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به همراه جمعی از معاونان وزارت نفت از سکوی گازی سلمان شرکت نفت فلات قاره ایران در آب‌های خلیج‌فارس بازدید کرد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، محمد دهقان به همراه برخی از معاونان وزیر نفت با بالگرد از عسلویه وارد سکوی گازی سلمان شد و مورد استقبال مدیران ارشد شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفتند.

در ادامه نشستی با مدیران و روسای مجموعه برگزار و گزارش تازه‌ترین وضع تولید نفت و گاز در منطقه عملیاتی لاوان ارائه شد همچنین مسائل پیشرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، گاز برداشتی از میدان سلمان با سکوی KPP با خط لوله ۳۰ اینچ به طول ۱۴۵ کیلومتر به جزیره سیری منتقل و گاز دریافتی در این جزیره پس از فشارافزایی به‌وسیله کمپرسورها، با خط لوله ۳۲ اینچ به طول ۳۰۰ کیلومتر به سمت عسلویه و فازهای پارس‌جنوبی ارسال می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *