اخبار داغ

«طوفان‌الاقصی» نبردی که نباید صرفا از جنبه نظامی به آن نگاه کرد/ فلسطین مسئله نخست افکارعمومی جهان شده است

نبرد «طوفان الاقصی» را نباید صرفا از جنبه نظامی به آن نگاه کرد، بلکه این نبرد سرنوشت‌ساز مقاومت ابعاد مختلف و بسیار مهم دیگری هم دارد که مهمترین آن بازگرداندن مسئله فلسطین به کانون توجهات و اهتمام افکارعمومی جهان و انتقال آن از حاشیه به متن است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از […]

اشتراک گذاری
07 آبان 1402
212 بازدید
کد مطلب : 157435

نبرد «طوفان الاقصی» را نباید صرفا از جنبه نظامی به آن نگاه کرد، بلکه این نبرد سرنوشت‌ساز مقاومت ابعاد مختلف و بسیار مهم دیگری هم دارد که مهمترین آن بازگرداندن مسئله فلسطین به کانون توجهات و اهتمام افکارعمومی جهان و انتقال آن از حاشیه به متن است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم  گسترش موج همبستگی در ملت‌های آزاده و صاحبان وجدانهای بیدار با مردم مظلوم فلسطین به ویژه در نوار غزه از نتایج مهم نبرد طوفان الاقصی و جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی است که نه تنها کشورهای عربی و اسلامی بلکه کشورهای غربی را فرا گرفته که حاکمان آنها در راس آنها آمریکایی‌ها به حمایت آشکار و بی حد و حصر از جنایات اشغالگران پرداخته و مشارکت مستقیم در کشتار مردم مظلوم فلسطین در غزه دارند.

ویدئویی از حمایت پرشور طرفداران تیم فوتبال الزمالک مصر از فلسطینیان مظلوم با شعار جان ما فدای فلسطین نشان دهنده بازگردانده شدن مسئله فلسطین از حاشیه به متن جوامع عربی و اسلامی و حتی به متن افکارعمومی جهان است. مسئله فلسطین در وجدان و ذهنیت ملت‌های عربی و اسلامی دوباره احیا شده است.

تظاهرات گسترده و میلیونی در چهار گوشه جهان به ویژه در کشورهای عربی و اسلامی نشان می‌هد که فلسطین چه جایگاه عظیمی در دل و جان ملت‌ها دارد، اما متاسفانه این مسئله برآیندی در سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های بیشتر دولت‌ها و حکومت‌های عربی و اسلامی ندارد و دلیل آن هم به ماهیت  غیر دموکراتیک بودن و غیر انتخابی آن‌ها باز می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *